Full version: HJÄLP
Katti med torpet
Hej

Det här har inte ett smack med växter att göra men jag sitter på jobbet och har fått ett problem och de enda jag kan komma på som skulle kunna hjälpa mig är ni, kära Formister.
Hade det här varit "vem vill bli milionär hade ni varit min "livlina".

Alltså, jag behöver få reda på om Turkiet använder sig av Celcius eller Farenheight. Någon som vet eller åtminstonde kan ge mig ett tips om var jag skall söka efter uppgiften

Pleaseeee....
pejori
turkiet använder celsius.
andreas i uppsala
Det är nästan bara USA som använder farenheight. Om ni inte redan visste det så är 0 grader celsius 32F och 0F är -17,78, så det är viss skillnad

En användbar sida är convert-me.com/convert/temperature .(hur länkar man på detta forum?)
vickeva
CITAT (andreas i uppsala @ 23-01-2004, 15:25)
En användbar sida är convert-me.com/convert/temperature .(hur länkar man på detta forum?)

Men Andreas i Uppsala, sitter du och klurar på det på din födelsedag...?
Grattis förresten!!!
Jo du klickar på "länk"knappen - den sitter ovanför fönstret du skriver i, och sedan klistrar du in länken till det du vill länka till. Lätt som ett myrskelett.
Katti med torpet
Åh tack snälla!!
Jag visste väl att jag kunde lita på er!! wub.gif
andreas i uppsala
Var kom dom ifrån?(knapparna) Då var det inte så svårt(lol)
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon