Christa
Tänkte starta en omröstning och skrev ihop ett formulär men hur gör man för att få in den i tråden man vill starta?
Meriona
När du startar din tråd så finns det en ruta under rubriken där man väljer omröstningsalternativ.
*Stintan*
När du klickar på nytt inlägg så står det ju "Omröstningsalternativ".
Christa
Ja jag har som jag skrev redan fyllt i formuläret men sedan när jag tar på förhandsgranska så hamnar inte omröstningen i tråden.
*Stintan*
testa nere på testforumet, det kanske inte syns i förhandsgranskningen utan först när du skickar upp.
Christa
CITAT (*Stintan* @ 11-08-2010, 16:16) *
testa nere på testforumet, det kanske inte syns i förhandsgranskningen utan först när du skickar upp.

Testforum? Vad är det?
*Stintan*
Där nere under Forumteknik finns en avdelning där du kan testa så slipper man göra fel i dom riktiga trådarna smile.gif
Christa
CITAT (*Stintan* @ 11-08-2010, 16:24) *
Där nere under Forumteknik finns en avdelning där du kan testa så slipper man göra fel i dom riktiga trådarna smile.gif

Nu börjar jag bli trött i ögonen. Jag hittar ingen länk till forumteknik. Jag sitter vid min sambos dator och han har Linux och Firefox resp Opera. Det kanske inte funkar i dom webbläsarna?

Skall man först klicka på nytt inlägg innan man går in i forumteknik eller går man in där först? Står det forumteknik på en länk. Snälla ge mig en ledtråd blink.gif
Bettis
CITAT (Christa @ 11-08-2010, 16:41) *
Nu börjar jag bli trött i ögonen. Jag hittar ingen länk till forumteknik. Jag sitter vid min sambos dator och han har Linux och Firefox resp Opera. Det kanske inte funkar i dom webbläsarna?

Skall man först klicka på nytt inlägg innan man går in i forumteknik eller går man in där först? Står det forumteknik på en länk. Snälla ge mig en ledtråd blink.gif

Om du går ut till startsidan på Trädgårdsforumet och skrollar ner så hittar du olika områden som "småprat" mm mm långt ner hittar du testformet,,
Alba
Du måste börja på forumets första sida då hittar du:

Längst upp i forumet finns en rubrik på den mörkgrona raden

Allmänt forum - i den ingår bla småprat

Därefter kommer på nästa mörkgröna rad :
Trädgårdsforum - i den ingår bla småprat om trädgård

Därefter kommer på en mörkgrön rad :
Forumteknik - i den ingår bla testforum.

Jag provade nu i testforum och det går inte se hur omröstningen blir genom att kolla förhandsgranskningen.
Man ser det först när det är postat.
Christa
Tack så mycket för all hjälp smiley_small_hug.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon