Full version: Bråktråd
Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76
Chamomille
CITAT (sommarhumla @ 10-10-2010, 16:23) *
Ojojdå, och du verkar redan ha testat med tanke på hur ilsk du låter naughty.gif

Ja det har jag ranting.gif
gnon49
[attachment=55474:n_sapa.jpg]

Sniff,sniff bråkstakar.
Alexander-VG-zon3
CITAT (gnon49 @ 10-10-2010, 21:23) *
[attachment=55474:n_sapa.jpg]

Sniff,sniff bråkstakar.

du får nog försöka ta ett bättre kort nästa gång, det där visade nog inte din bästa sida.
gnon49
CITAT (flaxss @ 10-10-2010, 21:27) *
du får nog försöka ta ett bättre kort nästa gång, det där visade nog inte din bästa sida.

Det är ju för fan en spegel. Titta en gång till.
Alexander-VG-zon3
CITAT (gnon49 @ 10-10-2010, 21:30) *
Det är ju för fan en spegel. Titta en gång till.

då var det en dålig spegel för jag ser inte mig själv i den.
Aqvakul
*Stintan*
CITAT (Aqvakul @ 10-10-2010, 21:51) *

Nämen hur har du kommit över den bilden? Det måste va ett jäkla dåligt larmsystem dom installerat hos sjuksystern.
sommarhumla
Go skitmorgon på er! ranting.gif ranting.gif ranting.gif
fuchsian
Önskar er alla en jädrans dålig och omöjlig dag coolgleam.gif jag kommer att vila och bli ompysslad idag.... thanks.gif ... fluffian....

CITAT (*Stintan* @ 10-10-2010, 22:03) *
Nämen hur har du kommit över den bilden? Det måste va ett jäkla dåligt larmsystem dom installerat hos sjuksystern.

Men Aqva,

har du sett att hon är på rymmen .... crying.gif - skicka ingen patrul efter henne bara.... devil.gif nu ska hon dränkas....... crazy.gif ...fliffian....
fuchsian
Gå och lägg dig gubbe lille.....du är ju sjuk och då ska man ligga nerbäddad, eller hittar du inte din pissepotta? rotfl.gif den snodde den kärringen som kom förbi med rollatorn i morgonkvisten... devil.gif just hon som rymt fr. psyket eller annat sjukhuset... rotfl.gif det luktade visst öl, sade hon, så nu vet du....... rotfl.gif ..fluffian....
sommarhumla
[attachment=55481:angry_sq...ward_302.gif]
Cacki
CITAT (sommarhumla @ 11-10-2010, 06:41) *
[attachment=55481:angry_sq...ward_302.gif]

Vik hädan din ondskefulla amöba!
sommarhumla
CITAT (Cacki @ 11-10-2010, 06:44) *
Vik hädan din ondskefulla amöba!

Nädu!!! Jag är här för att stanna!!!!! devil.gif Du blir aldrig aldrig av med mig!! Jag har klistrat mig fast i ditt medvetande och all terapi i världen kommer aldrig att göra dig fri från mig!!! ninja.gif
Cacki
CITAT (sommarhumla @ 11-10-2010, 06:46) *
Nädu!!! Jag är här för att stanna!!!!! devil.gif Du blir aldrig aldrig av med mig!! Jag har klistrat mig fast i ditt medvetande och all terapi i världen kommer aldrig att göra dig fri från mig!!! ninja.gif

Du är så charmigt sinnesslö din förbannade lilla fjolla! wub.gif sick.gif sick.gif
sommarhumla
Fjolla för dig va din morrhoppa crazy.gif
fuchsian
Här viks inte undan för caccy-lacccer eller annat skumt, så det så!.. ranting.gif Passar precis till kaktusponkens grönsakssoppa som jag har varit och spetsat på extra rotfl.gif fr, min magiska låda hittade jag gifter.... sick.gif och har redan stoppat i grannens lea kärring, men devil.gif fler skulle dit, hon som har rymt, fastnade nog med sin rollator...... rotfl.gif så efter henne bara!!!!! odjursutrotning pågår! ... ...fluffian....
*Stintan*
Går du alltid omkring och muttrar för dig själv fuchian. Det kanske är dags för en demensutredning när det gått så långt wacko.gif
Alexander-VG-zon3
stamp stamp, kok kok, frys frys, kast kast

[attachment=55495:Dead_plant_in_pots.jpg]
fuchsian
Oj, joj, om du visste Stintan hur jag puttrar!!! giggle.gif Det är ju liv i luckan och solsken så jag ska pluttra upp mina gladioluser rätt som det blir.... rotfl.gif Jooo, jag har inbokad besök på ögonkliniken på fredag!..... rotfl.gif ..fuchian...

Bravoo lille ponken! Ser min grannar nermejade i din stampsoppa..... rotfl.gif det var bra gjort! bravo.gif .. fuchian....
Alexander-VG-zon3
CITAT (fuchian @ 11-10-2010, 13:07) *
Bravoo lille ponken! Ser min grannar nermejade i din stampsoppa..... rotfl.gif det var bra gjort! bravo.gif .. fuchian....

det är inte din granne på bild utan du, din vissna fuchia.
fuchsian
Nu har du nog inte hittat den rätte fuchsian, för här sitter jag välmående men .... rotfl.gif men det luktar as nerifrån oss, så nog har du tat dem, eller mutade de dig med en flaska sprit.... rotfl.gif .. fuchian...
Alexander-VG-zon3
nej det kan bara vara du unsure.gif , för det finns inte fler som heter så vad jag vet.
fuchsian
jorrååå, visst finns det fler.... naughty.gif det är bara det att du hittar mig inte..... rotfl.gif tack förresten av utrotningen av de två nedanför!!!!! rotfl.gif än luktar det as, men också sprit.... rotfl.gif Säkert att du är nyckter? De är ju så luriga... ninja.gif ..fuchian...
Alexander-VG-zon3
de där under lever och mår bra, du däremot vet jag fan hur det är med.
sommarhumla
CITAT (flaxss @ 11-10-2010, 15:53) *
de där under lever och mår bra, du däremot vet jag fan hur det är med.

Men det var väl själva fan, har vi inte lyckats stampa till den där fuchian snart, en envis rackare.

fuchsian
Då ska ni se på rysk jojka om ni närmar mig ..... ranting.gif ska ta fram don generna i mig, förresten det är ju dem ni inte kan komma åt...... rotfl.gif då har ni inte era pottsorkar sett mycket av den delen av världen... rotfl.gif ska skaffa fam min hela ryska släkt på humlesoppa med kaktussaft.... rotfl.gif ..fluffian...
*Stintan*
Den världen är väl inget att stå efter. Inte blir du finare för det wacko.gif
fuchsian
Och du Stintan , siktar du på månen eller mars när denna världen har inte mer att ge dig??? rotfl.gif .... säg bara till så ordnar jag en enmanskapsel till din resa, glöm inte ta foton!!!! rotfl.gif , men jag tror att soppan räcker till en enkel resa..... rotfl.gif ...fuchian....
*Stintan*
Och det tror du att jag tänker tala om för dig rotfl.gif

Du kan behålla din jävla soppa, du kan behöva den till dina törstiga miljöovänliga bilar, jag behöver den inte!
fuchsian
Tackar som tackar, generösa stintan... då kanske jag hämtar hem min nya bil som vi har reserverat nere i Tyskland..... thanks.gif ... fuchian....
*Stintan*
Du är lika äcklig som en fästing och precis lika meningslös sick.gif
fuchsian
Stintan ... inte skälla på lillponken eller humledumlan, aja paja..... rotfl.gif nu börjar min spöktimme, så god natt!!!!! devil.gif ... fuchian ...
Red Top

Chamomille
CITAT (fuchian @ 11-10-2010, 20:49) *
...nu börjar min spöktimme...

Börjar? unsure.gif
Monaxe
nu börjar min spöktimme, så god natt!!!!! devil.gif ... fuchian ...

Du spökar väl dygnet runt?

Egentligen borde man ta hit någon spökutrotare alien.gif och släppa mördarsniglarna lösa på fuchian. devil.gif
*Stintan*
Stintan ... inte skälla på lillponken eller humledumlan, aja paja..... rotfl.gif nu börjar min spöktimme, så god natt!!!!! devil.gif ... fuchian ...

Vad fick dig att plötsligt tro att ett inlägg inte var till dig? Har du fått TBE?

Tror du slarvade med läxan om hur man tar sig ur spöktimmen på den där kursen du gick för i den befinner du dig ju hela tiden [attachment=55513:th_smiley1798.gif]
Alexander-VG-zon3
CITAT (Red Top @ 11-10-2010, 21:44) *

ja ge fuchian en rejäl soppa med roundup.
sommarhumla
ranting.gif ranting.gif ranting.gif
fuchsian
Men vad faaasen är arg för.... confused.gif att jag avvek igår kväll? ...det var ju på bandning min "spöktimme" pga. annat, men kom igen!!!!! ranting.gif fastän jag har inte ilsknat till än..... rotfl.gif . fuchsian...
skogstroll
här får du en fetsmäll i alla fall
fuchsian
CITAT (Monaxe @ 11-10-2010, 22:37) *
Du spökar väl dygnet runt?

Egentligen borde man ta hit någon spökutrotare alien.gif och släppa mördarsniglarna lösa på fuchian. devil.gif

Maken har plockat bort dom varje morgon när han hämtar tidningen och släpper dom i grannens obefintliga, illa skötta grönsaksland, som tack och adjos. Nu finns det inga, frosten har kommit, hah, på er!
Ang. spöken, har du inte fattat att det är TV4+ som sysslar med dom, ring dit, vet ja!! rotfl.gif ..fuchsian....

Tackar för det, skogstroll, nu vaknade jag i alla fall!.. crying.gif ovanligt trögt idag annars... Fuchsian.....
skogstroll
trevligt att kunna liva upp lite även om det var illa ment. I alla fall var nog det där med grannens land inte så himla clever alltså... de lär ju kräla tillbaka... duh.gif
jordekorren
Era satans"@@@&%%%% jävlar! Låt bli mina växter! Dom är MINA. Jag har betalt för dom, rensat, vattnat och skött dom för att jag vill behålla dom. Har sett er reka runt tomten. Dagen efter, ibland några dagar efter har jag nya gropar där perenner har stått. Vill ni ha likadana, ta upp det med socialkontoret. Dom tycks ge er allt annat som ni påstår att ni behöver. Sketna perenner är en billig kostnad emot era andra utgifter som sprillans biltelefoner, märkeskläder m m. Jag är ingen satans socialkontor. Stöld är ingen jävla kultur!!! Jag vet vilka ni är. Men säger jag något är jag en jävla rasist, svenne hora eller annat som ni vräker ut. Dom jävla orden här ni snabbt lärt er.

Tar jag er på bar gärning kommer ni få ni en jävla kratta eller spade i skallen. Konsekvenserna skiter jag i, för nu är jag Skit förbannad!!!!!!
fuchsian
CITAT (skogstroll @ 12-10-2010, 11:23) *
trevligt att kunna liva upp lite även om det var illa ment. I alla fall var nog det där med grannens land inte så himla clever alltså... de lär ju kräla tillbaka... duh.gif

Ja tack, att liva upp mig, det behövdes, skogstroll, men ang. sniglarna, har de inte en enda möjlighet att komma tillbaks över den över 1m höga muren med "spärr" .... naughty.gif så de har ingen chans... rotfl.gif och gott om halvvissna grönsaker finns det gott om.
De har supit hela sommaren, så de märkte inget och kanske demensen har slagit till? de är ju i ca 75 års ålder.... crazy.gif så det har varit mindre av allt där nere i ravinen de bor..... rotfl.gif (jag tar inte illa upp).. Fuchsian ....
skogstroll
öh liksom... om du gett dem kröka hela sommaren... tror du inte de kommer tillbaka då??? delirium vettu... yaay.gif
fuchsian
CITAT (skogstroll @ 12-10-2010, 13:31) *
öh liksom... om du gett dem kröka hela sommaren... tror du inte de kommer tillbaka då??? delirium vettu... yaay.gif

De köper sin egen sprit och vi bryr oss inte, men jag hade roligt åt makens tilltag när han berättade om det..
men vad är det att bry sig??? även de får hållas så länge de inte gör åter åverkan på vår sida.
Nu filmas dom ju gm. övervakning...... naughty.gif .... fuchsian....
skogstroll
kanske måste ge grannen sprit i ett litet fat oxå så han kan hålla dem kvar...
fuchsian
det var ingen dum idee..... flirting.gif men med sugrör kanske? tanten brukar slocka under den röda busken, så det är ett säkert ställe att hamna rätt..... rotfl.gif och gubben, det vete faasen hur man löser... ranting.gif .. fuchsian.....
skogstroll
Ja men då kan ju käringa ligga där och kröka med sniglarna.... Och gubben är inget problemo... han får väl läsa Biltema-katalogen på dass kanske
*Stintan*
CITAT (fuchsian @ 12-10-2010, 13:45) *
De köper sin egen sprit och vi bryr oss inte, men jag hade roligt åt makens tilltag när han berättade om det..
men vad är det att bry sig??? även de får hållas så länge de inte gör åter åverkan på vår sida.
Nu filmas dom ju gm. övervakning...... naughty.gif .... fuchsian....

Fattas bara att du är kriminell också för inte fan kan det vara lagligt att filma grannarna med övervakningskamera.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon