Full version: Myheritage
filler
En kompis laddade hem ett program från MyHeritage OCH direkt blev hennes dator så långsam att hon gett upp.Hon skrev ett mail till dem,det tog flera timmar och de svarade hånfullt.Jag har försökt och ta bort på flera ställen med det sitter kvar som klister,har någon en tanke hur man tar bort detta,tacksam:)
Platinum
CITAT (filler @ 13-08-2010, 22:55) *
En kompis laddade hem ett program från MyHeritage OCH direkt blev hennes dator så långsam att hon gett upp.Hon skrev ett mail till dem,det tog flera timmar och de svarade hånfullt.Jag har försökt och ta bort på flera ställen med det sitter kvar som klister,har någon en tanke hur man tar bort detta,tacksam:)

Sök upp ett seriöst dataforum och posta en hijackthis kanske?
malcolm
Hjälper kanske bara med omformatering...
filler
Tack platium lärde mig en del där,omformatering går inte,MEN om jag går in och gör en systemåterställning och går tillbaka 10 dagar försvinner allt som gjorts tex på facebook och alla mail eller hur funkar det?
joz
CITAT (filler @ 16-08-2010, 18:23) *
Tack platium lärde mig en del där,omformatering går inte,MEN om jag går in och gör en systemåterställning och går tillbaka 10 dagar försvinner allt som gjorts tex på facebook och alla mail eller hur funkar det?

http://windows.microsoft.com/sv-SE/windows...asked-questions

Vilka filtyper ändras vid en systemåterställning?

En systemåterställning påverkar inställningar i Windows-systemfiler, -program och -registret. Den kan även göra ändringar i skript, kommandofiler och andra typer av körbara filer på datorn.

Systemåterställning påverkar inte privata filer som e-post, dokument eller foton, vilket innebär att verktyget inte kan användas för att återställa en borttagen fil. Om du har säkerhetskopierat dina filer kan du återställa dem från en säkerhetskopia.

www.ehow.com/how_5952492_remove-myheritage-toolbar.html
Alba
Om du tror det är virus så hjälper inte en systemåterställning.
Scanna datorn med ett virusprogram.
joz
CITAT (Alba @ 17-08-2010, 20:49) *
Om du tror det är virus så hjälper inte en systemåterställning.
Scanna datorn med ett virusprogram.

Verkar inte vara ett virus, bara ett väldigt jobbigt program. Jag skulle testa en återställning, har ju inte så mycket att förlora på det.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon