Full version: Fritidsresors reklam
Solstorm
Har sett fritidsresors reklam på TV. Vilken resa ska man beställa för att resa tillsammans med Mads Mikkelsen http://www.google.se/images?um=1&hl=sv...q=&gs_rfai=
Huggorm
CITAT (Solstorm @ 20-08-2010, 21:15) *
Har sett fritidsresors reklam på TV. Vilken resa ska man beställa för att resa tillsammans med Mads Mikkelsen http://www.google.se/images?um=1&hl=sv...q=&gs_rfai=

Är det verkligen han? Jag tycker också det ser ut som det, men han pratar ju svenska om än med brytning. Är han dubbad? Eller kan han svenska? Eller kommer jag ihåg allting fel?
Solstorm
Han är dansk, pratar svenska med stark brytning.
Aqvakul
CITAT (Huggorm @ 20-08-2010, 21:18) *
Är det verkligen han? Jag tycker också det ser ut som det, men han pratar ju svenska om än med brytning. Är han dubbad? Eller kan han svenska? Eller kommer jag ihåg allting fel?

Visst är det han!
Monica M zon 4
Och vem är det? Har ingen aning om vem det är. Och det verkar ju som han har fru och barn med sig så det verkar ju jobbigt att åka på semester med honom! tongue.gif
Aqvakul
CITAT (Monica M zon 4 @ 21-08-2010, 07:24) *
Och vem är det? Har ingen aning om vem det är. Och det verkar ju som han har fru och barn med sig så det verkar ju jobbigt att åka på semester med honom! tongue.gif

En världsskådespelare från Danmark, sågs på SVT i gårkväll 21-23 i rosad film i en huvudroll mot bl.a Rolf Lassgård....
Irene_L
"Mordkommissionen" var han också med i!
Berith
En Bondfilm. yes.gif
Monica M zon 4
Mordkommissionen har jag aldrig sett. I Bondfilmen var han kanske yngre? tongue.gif Å spelar han mot Lassgård i en film är risken stor att jag inte ser nåt annat än Lassgård. rolleyes.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon