Har i småprat klantat till det med två trådar om samma sak där det i ena tråden dessutom hamnat fel medlemsnamn undrar nu om du kan rätta till allt kaos genom att lägga tråden "Lavendelgång" i tråden "Almdalen berätta lite om din Lavendelgång" Så skulle det hela bli lite lättare att följa och jag lovar försöka skärpa till mig men Orsa kompani lovar inget bestämt. Men du brukar ju fixa det mesta eller hur. Tackar på förhand
Eva St
Ingemar
25-01-2004, 22:32
Beklagar men jag kan inte flytta inlägg mellan trådarna, bara radera eller flytta en hel tråd till en annan avdelning.
OK !!! Tack i alla fall för snabbt svar. Kan ju kanske vara lite skönt att se att det finns begränsningar även i datorns värld. Denna malör får vi väl försöka överleva det finns ju värre saker att råka ut för här i världen
Eva St
En lösning kan ju vara att dom som skrev inläggen i "fel" tråd kopierar över svaren till "rätt" tråd och Ingemar sen tar bort den felande tråden. Eller att du Eva, citerar alla svaren dit du vill ha dom och Ingemar tar bort tåden.
Finns väl risk att jag rör till det ändå värre då - eller vad tror du? Det får väl vara som det är de flesta inlägg har ju kommit i en och samma tråd även om den inte är helt rätt från början tycker jag det ser ut som vi fått rätt bra bukt med det hela i alla fall.
Eva St
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du
klicka här.