Full version: Skriver du på ?
Blomstertanten
Skriver du på eller har du också principer? unsure.gif
Reinfeldt skriver av princip inte under några upprop!!! Alltså, ibland är det bra med principer men man måste ju kunna rucka på dom ibland. Varför han av principinte skriver under några upprop framgår inte riktigt confused.gif Ibland kanske man måste ta ställning och strunta i diplomati och annat!

Det kanske inte gör någon skillnad, "straffet" kanske verkställs i alla fall, men då har vi i alla fall visat att vi inte blundar!!!

Aftonbladet : Skriv på för Sakineh
silos

Det är fruktansvärt hur det är för kvinnor i Iran!
Jag har skrivit på!
gnon49
Kanske är det för att Reinfeldt är statsminister. Men visst har jag skrivit under. Skrämmande att det är religionen som förespråkar straffet likt medeltiden i Europa. Måtte diktaturer falla inom en snar framtid.
*Stintan*
Har självklart skrivit på!
hattstugan
Också jag har nu skrivit på!
malcolm
Har definitivt skrivit på och skickar en tanke till Fadime om nu någon minns henne.
Aqvakul
Jag ger inte mycket för Fredriks principer. Självfallet har jag skrivit på!
malcolm
Tack Blomstertanten för att du gjorde mig/oss uppmärksamma på att man kunde skriva på för att protestera mot detta barbariska sätt att behandla människor.
Blomstertanten
CITAT (malcolm @ 23-08-2010, 15:17) *
Tack Blomstertanten för att du gjorde mig/oss uppmärksamma på att man kunde skriva på för att protestera mot detta barbariska sätt att behandla människor.

Varsegod!
Hoppas bara fler skriver på, ju fler ju större effekt! flirting.gif
Gunilla T
Naturligtvis skriver jag på...
ängsvädd
Påskrivet!
aanderss
skriver inte på nu för de har jag redan gjort för några dagar sedan
AndersKbg
CITAT (malcolm @ 23-08-2010, 15:07) *
Har definitivt skrivit på och skickar en tanke till Fadime om nu någon minns henne.

Självklart.
Här är hennes favoritlåt:

http://www.youtube.com/watch?v=ftjEcrrf7r0&feature=av2e
mamamaggan
Vi har skrivit på alla tre här hemma.
xlxl67
Skrev på förra veckan direkt!
Biggan_
CITAT (xlxl67 @ 23-08-2010, 21:06) *
Skrev på förra veckan direkt!

Det gjorde jag också!
Anma
Skrev på genast då jag läste om detta. Hur kan man låta bli??
Red Top
Har självklart skrivit på.
Myosotis
Påskrivet.
Meriona
Jag vägrar göra som Reinfelt. Såklart skriver man på!
Myosotis
CITAT (Meriona @ 24-08-2010, 18:24) *
Jag vägrar göra som Reinfelt. Såklart skriver man på!

Skriver du på allt som inte han skriver på? g.gif
Aqvakul
CITAT (Myosotis @ 24-08-2010, 21:44) *

Det kan åtminstone vara ett riktmärke... naughty.gif
gnon49
Ja inte blir man en bättre människa bara för att man skriver på, eller tvärtom.

Men det känns bättre när man skrivit på. Underligt? Kan det vara samvetet som spökar.
ängsvädd
Har man skrivit på har man åtminstone gjort n å ´n t i n g för att försöka förhindra det fruktansvärda. Vad kan man göra egentligen? Bojkotta landet?
Gillan
Ja, inte ger jaq mycket för "Fredriks" principer, men skrev på gjorde jag så snart det begav sig
Meriona
CITAT (Myosotis @ 24-08-2010, 21:44) *

rotfl.gif Gärna, om det är nåt som är bra för mig. Ny pensionsreform behövs, nu ska vi gå vid 45! whistling.gif

Nej men allvarligt,denna kvinnan skriver jag mer än gärna på för, det är rent bedrövligt hur det får gå till! rtfm.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon