Peztis
Hela morgonen var det helsegt på Odla och sedan blev det tvärstopp! Jag som precis hade skrivit ett svar på en tråd och besvärat mig med att leta upp information...
Ser att det inte har hänt så mycket mellan lunch och 16-tiden så jag antar att det har varit samma för alla.

Vad hände?
Malvia

Ja, det undra jag med. Före 12.00 var det segt som kola och sen blev det tvärstopp.

Inte förrän nu efter 16:00 gick det att komma in. Både på Odla och forumet.
malcolm
Jag har fått upp "sidan kan inte visas" ända tills nu.
Gossen Ruda
Samma här, lika för alla tydligen. Förmodligen något serverproblem.
Aqvakul
Alla har tydligen haft likartade problem - tyder på att servern varit i olag.
Admin. brukar skylla på hackers, men jag har inte hört ett lljud...
Alba
Synd att de inte kan skriva en rad när det varit problem.
fuchsian
CITAT (Aqvakul @ 25-08-2010, 17:04) *

Jag ringde till Odla på morgonen när pc,n började grångla och först sa hon att det finns inget fel, kanske i min dator.
Kollade med alla datorer och det gick hur bra som helst arr komma till allt annat än till Odla, då ringde jag igen för att påpeka att jag hittade inte något fel, så då skulle hon prova och sade att vad konstigt! Kollade ett par andra nätadresser och det gick hur bra som helst, sa hon.
Hon skulle anmäla det för att de skulle titta vad som var galet.

Sen hann jag inte vänta för vi skulle till stan och handla, men satt mig just nu vid datorn och allt verkar funka som det ska. Vad det än var för fel, vet jag inte för jag skulle iväg och inte stanna här. ...fuchian...
Berith
CITAT (Aqvakul @ 25-08-2010, 17:04) *

ett ljud....
Aqvakul
CITAT (Berith @ 26-08-2010, 08:14) *

Så bra att vi fått ett besked...
Berith
Japp. yes.gif Tror inte att det skickas ut meddelande privat till medlemmarna.
Aqvakul
CITAT (Berith @ 26-08-2010, 08:30) *
Japp. yes.gif Tror inte att det skickas ut meddelande privat till medlemmarna.

Naturligtvis inte, men när jag skrev här tidigare i tråden så hade vi inte hört något alls. Svaret kom i en annan tråd efter att jag bett om ett besked.
Gossen Ruda
Ringa till Odla som F-trollet skriver, vad är det för något?
Berith
CITAT (Gossen Ruda @ 26-08-2010, 09:43) *
Ringa till Odla som F-trollet skriver, vad är det för något?

Undrade jag också men hittade under Hem långt upp Kontakta oss och där kan man tydligen ringa till dom. Vet inte var man hamnar men troligen på nåt kontor?

CITAT (Aqvakul @ 26-08-2010, 08:35) *
Naturligtvis inte, men när jag skrev här tidigare i tråden så hade vi inte hört något alls. Svaret kom i en annan tråd efter att jag bett om ett besked.

Hur gjorde du när du bad om ett besked? Ringde, som vi hörde om i inlägget ovan? unsure.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon