Full version: Trädliljor!?
Looma
Hej!

Jag såg något som kallas Trädliljor hos Frö med posten.
Är det någon här som har erfarenhet av dem?
Blir de lika stor, höga och fina som de säger? (De skall inom ett par år bli 2 meter höga)
Jag blev både nyfiken och sugen, men då de kostar en del och jag aldrig har sett dem förut så vill jag gärna höra vad ni sägar...

Owe J
Ungefär samma inlägg finns på AoT:s forum, så det mesta tyder på att det här är ett företag som gör reklam och möjligen också använder olika nick i samma trådar för att plussa för sina varor.
Gunilla T
..och vem skulle vilja ha 2m höga liljor???....jösses, krävs inte mycket vind där innan de ligger på marken.
mimmi 1
Jag har iallafall fallit för de vackra liljorna... vilket än det korrekta namnet än är rolleyes.gif
även om de inte blir 2 m. så är jag nyfiken på att prova.... och eftersom jag fått ett mail från detta företag, så har jag tagit ett alldeles eget beslut, utan påverkan från eventuell reklam på forumet
giggle.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon