Full version: Bara sport
Gossen Ruda
Gillar verkligen denna video men jag har lite svårt att komma på namnen på folket som skymtar förbi, minnet är kort. Silvia är inga problem och inte heller Vickan och Stefan Edberg. Hur många kan ni se? Beskriv gärna med tidpunkten också. YouTube
Aqvakul
Kajsa Bergqvist, Christian Olsson
xlxl67
Anders Parmström till vänster efter 0.40.
Ulrike Knape långt till höger efter 1.13
Tony Richardsson efter 1.27 till höger
1.49 ifks ordförande gunnar larsson
RibesRubusVitis
Prinsessan Lilian, Ulf Adelsohn, Mona Sahlin, Sven Plex Pettersson
Gossen Ruda
Tackar, där ramlade ett par namn till på plats. Jag har väldigt lätt att glömma namn men jag kommer oftast ihåg ansiktena, lite pinsamt ibland. Vad är det för donna som syns i början längst till höger vid 0:23 och vem sitter till höger om Edberg? Om nån vill höra originalet så finns det här med kompositören vid taktpinnen.
xlxl67
0.53 till höger Jörgen Persson.

Ruda: Damerna har jag aldrig sett.
Aqvakul
Kvinnan bredvid Stefan Edberg är RF:s ordförande Karin Mattson, numera Karin Mattsson Weijber...
Alba
CITAT (Gossen Ruda @ 26-08-2010, 20:28) *
Tackar, där ramlade ett par namn till på plats. Jag har väldigt lätt att glömma namn men jag kommer oftast ihåg ansiktena, lite pinsamt ibland. Vad är det för donna som syns i början längst till höger vid 0:23 och vem sitter till höger om Edberg? Om nån vill höra originalet så finns det här med kompositören vid taktpinnen.

Stefan Edbergs fru - den ljusa med långt hår.
Aqvakul
CITAT (Alba @ 26-08-2010, 21:15) *
Stefan Edbergs fru - den ljusa med långt hår.

Nej, det är inte Anette (även om det är lite likt) utan Karin Mattsson Weijber...

(träffade föresten Anette från Växjö på en fest för länge sen, då hon var Mats Wilanders festmö...)
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon