Rihane
Trädgårdsmässan vid Taxinge Slott 3- 5 september

http://www.taxingeslott.se/?show=kalender&ID=103

Gunilla T
Vi brukar alltid åka dit, blir nog i år också.
Rihane
Ta med dig kontanter.
Det finns ingen bankomat. De flesta försäljare tar inte kort. Visserligen kan man ta ut pengar på caféet men, idag fredag på fm fungerade inte det heller. Det fungerade några timmar senare.
Gunilla T
Behövde inga kontanter alls giggle.gif köpte inget ohmy.gif

Tyckte det var mycket färre utställare än tidigare och väldans mycket "krafs" men vi träffade Per Burger iaf...

och så började det regna men här hemma har vi inte fått något regn alls, tyvärr får jag väl säga.
Rihane
CITAT (Gunilla T @ 03-09-2010, 18:34) *
Behövde inga kontanter alls giggle.gif köpte inget ohmy.gif

Tyckte det var mycket färre utställare än tidigare och väldans mycket "krafs" men vi träffade Per Burger iaf...

och så började det regna men här hemma har vi inte fått något regn alls, tyvärr får jag väl säga.

Köpte inget? confused.gif Förstår inte riktigt?
Fick med mig 8 växter hem, konstigast var en dvärg-barr-växt, (hade egentligen bara planerat att köpa honung). Jag satt i bilen när det började regna. Hade redan hunnit regna , när jag kom hem.
Gunilla T
CITAT (Rihane @ 03-09-2010, 19:04) *
Köpte inget? confused.gif Förstår inte riktigt?
Fick med mig 8 växter hem, konstigast var en dvärg-barr-växt, (hade egentligen bara planerat att köpa honung). Jag satt i bilen när det började regna. Hade redan hunnit regna , när jag kom hem.

Nää..jag förstår inte heller riktigt..

Dvärgbarrväxten köpte du väl av Eva på Odlarglädjen?...jag gillar dem jättemycket, bara så du vet yes.gif
Rihane
CITAT (Gunilla T @ 03-09-2010, 19:29) *
Nää..jag förstår inte heller riktigt..

Dvärgbarrväxten köpte du väl av Eva på Odlarglädjen?...jag gillar dem jättemycket, bara så du vet yes.gif

Nä, hos henne köpte jag en alunrot, en varigierad kärleksört och en fetknopp. Minns inte namnet på den jag köpte barrväxten från, dom stod nära ingången och har stått där dom senaste åren.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon