Full version: Ett stort tack!
Suz
Hej!

Jag vill bara tacka alla här på forumet för att ni är så hjälpsamma och alltid ger så utförliga svar på mina växt/trädgårds frågor och annat!
Under årens lopp har jag lärt mig MASSOR!!
Här finns en så stor kunskapsbank så det är rent otroligt!
Trots att jag ibland återkommer med frågor jag en gång tidigare ställt men inte hittar svaren på igen) får jag ett vänligt svar återigen på mina frågor! (även om jag ibland nästan kan se er sucka bakom skärmen)

Tack för att ni finns och ha en underbar söndag!!

blomma.gif
ninnisky
CITAT (Suz @ 29-08-2010, 10:43) *
Hej!

Jag vill bara tacka alla här på forumet för att ni är så hjälpsamma och alltid ger så utförliga svar på mina växt/trädgårds frågor och annat!
Under årens lopp har jag lärt mig MASSOR!!
Här finns en så stor kunskapsbank så det är rent otroligt!
Trots att jag ibland återkommer med frågor jag en gång tidigare ställt men inte hittar svaren på igen) får jag ett vänligt svar återigen på mina frågor! (även om jag ibland nästan kan se er sucka bakom skärmen)

Tack för att ni finns och ha en underbar söndag!!

blomma.gif

Om du tror dig höra oss sucka bakom skärmen - så tror jag det mest beror på att vi är glada att kunna hjälpa dig en gång till. biggrin.gif

Ha en bra söndag själv smiley_small_hug.gif
aanderss
önskar dig en fin söndag
Alba
Du är nog inte ensam om att fråga samma sak flera gånger. Det händer mig - jag känner igen att jag frågat men kan inte komma på svaret. Då frågar jag igen - aldrig har jag blivit otrevligt bemött.

Jag önskar också dig en fin söndag Suz.
sommarhumla
Jag kan bara instämma med Suz.
Det är så skönt att efter en lång arbetsdag få komma hem och koppla upp sig och bara veta att där finns ni! Redo att svara på frågor och annat. Underbart. Och aldrig sura kommentarer. Ni är bäst!!!

Trevlig söndagkväll på er allihopa!!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon