Full version: Leka lära öva
silos
Eftersom det finns medlemmar här som tydligen ÄLSKAR att komma och leka i andras trådar vilka var ämmade till att vara seriösa,startar jag nu denna tråd och välkomnar er att komma och:
LEKA HÄR ISTÄLLET smiley_small_hug.gif yaay.gif yaay.gif yaay.gif bravo.gif smiley_small_hug.gif

OBS! Detta är seriöst från min sida!!!
ängsvädd
giggle.gif
*Stintan*
Varför provocerar du silos?
silos
CITAT (*Stintan* @ 30-08-2010, 11:24) *
Varför provocerar du silos?

Men kära nån,VARFÖR tar du alltid mina inlägg som provokationer????
Nu blev jag riktigt ledsen crying.gif
AndersKbg
Lektråd? Tror du att det hjälper?

Det är bättre att tänka efter 15 sekunder innan man postar ett inlägg, och du Silos borde tänka 30 sekunder innan du startar dina trådar.
*Stintan*
Ja tycker du inte att dom lek- och tramstrådar som redan finns duger? Och tror du verkligen att seriösa trådar blir renare för att du startar en sån här tråd?

Nej jag tar inte alltid dina inlägg som provokationer men den här gången kan jag inte se det som något annat. Sorry.
silos
CITAT (AndersKbg @ 30-08-2010, 11:40) *

Det är bättre att tänka efter 15 sekunder innan man postar ett inlägg, och du Silos borde tänka 30 sekunder innan du startar dina trådar.

Att våga leka kan i alla fall inte skada någon av oss!Vilka tror du som är lyckligast i våran värld?
De som tar det mesta som negativt eller de som vågar leka?Kolla bra på mig,vilket tror du jag är:glad eller sur,visst världen är så klart inte savrt eller vitt utan alla andra färger och kännslor måste också få finnas till!

World

silos
CITAT (*Stintan* @ 30-08-2010, 11:42) *
Ja tycker du inte att dom lek- och tramstrådar som redan finns duger? Och tror du verkligen att seriösa trådar blir renare för att du startar en sån här tråd?

Nej jag tar inte alltid dina inlägg som provokationer men den här gången kan jag inte se det som något annat. Sorry.

ÄKTA lek finns det aldrig nog av på våran planet,men NEGATIVISM finns der alldeles för mycket både här och IRL,tycker jag!
Till.ex.våre det inte bra mycket bättre om de STORA GOSSARNA lekte låtsas krig,än riktiga krig där människor,djur och våran vackra planet dör!?

Jag har valt:jag delar hellre av min glädje än var negativt,vilket jag också skulle kunna göra,men det skulle endast skada mina medmänniskor...ja allt som lever är ett som är säkert!!! Vi kan alla välja och det gör vi också!!!
*Stintan*
Men det var väl knappast därför du startade tråden om du ska vara ärlig???
silos
CITAT (*Stintan* @ 30-08-2010, 11:54) *
Men det var väl knappast därför du startade tråden om du ska vara ärlig???

Men Stintan,VAD håller du på med? Förresten så inser jag att detta är ditt sätt att leka så jag måste nog acceptera det så fortsätt att leka...bara du mår bra av det är det enda som jag önskar!
*Stintan*
Synd att du inte ser själv vad du håller på med. Kom inte och påstå annat än att du startade den här tråden på grund av tramset i Bloggtråden. Och jag tror inte för en sekund att det blir mindre trams i seriösa trådar för att du skapat denna. Kom ihåg att det finns orsaker till tramset och tyvärr lär varken du eller någon annan här kunna förhindra att sånt uppstår ibland.

Aqvakul
CITAT (AndersKbg @ 30-08-2010, 11:40) *

yes.gif
Inga från Närke
Varför måste ni gå in i vartenda tråd som Silos skapar och bråka och provocera henne. Ju mer ni skriver i hennes trådar desto flera trådar skapar hon. I de trådar som hon vill vara seriös så går många av er in och skriver sönder dem om andra ämnen och hackar på varandra om andra saker än vad tråden handlade om när Silos skapade den. Om ni nu tycker så illa om Silos ge sjutton i att skriva i hennes trådar, får hon inga svar eller mothugg kanske hon lugnar ner sig. Hon är ju inte som alla andra visa lite hänsyn.'

Du Silos försök att inte skapa så många trådar utan håll dig till några stycken som du har startat i olika ämnen så kanske de övriga blir lite mera snälla mot dig.
silos
CITAT (*Stintan* @ 30-08-2010, 12:24) *
Synd att du inte ser själv vad du håller på med. Kom inte och påstå annat än att du startade den här tråden på grund av tramset i Bloggtråden. Och jag tror inte för en sekund att det blir mindre trams i seriösa trådar för att du skapat denna. Kom ihåg att det finns orsaker till tramset och tyvärr lär varken du eller någon annan här kunna förhindra att sånt uppstår ibland.

Aha,nu fattar jag och du har rätt!Visst är det därför jag startade denna tråd och jag måste även erkänna att du har rätt i att jag inte kan stoppa tramset i seriösa trådar med denna tråd.
Men nog kan vi hitta lekar för att förgylla tillvaron för oss mmänniskor,kanske med bilder,roliga episoder rfån livet som man varit med om eller sett ......
silos

[/quote]Du Silos försök att inte skapa så många trådar utan håll dig till några stycken som du har startat i olika ämnen så kanske de övriga blir lite mera snälla mot dig.
[/quote]

Jag är inte som alla andra och alla andra är som jag och det är verkligen tur att det är på det viset biggrin.gif

Så har jag gjort bort mig igen och medlemmar har igen får någonting att läsa,än det gamla vanliga..... a0a.gif
silos
Kolla här,sniglarna är bättre på att leka än vi människor är...så klart jag är ett undantag giggle.gif ELLER kan det vara så att jag faktiskt är en retsticka unsure.gif
[attachment=54542:018.JPG]

Håll med om att ni skulle ha det så tråååkigt här utan lilla mig smiley_small_hug.gif
[attachment=54543:007.JPG]

Men ni blundar för allt det goda och vackra som jag önskar förmedla till er!Varför inte öppna era sinnen bara lite grand och titta till min värld på ett lite annorlunda sätt så kan ni se mig...hoppas jag i allafall! smiley_small_hug.gif
[attachment=54544:004.JPG]

CITAT (Inga från Närke @ 30-08-2010, 14:59) *
Varför måste ni gå in i vartenda tråd som Silos skapar och bråka och provocera henne. Ju mer ni skriver i hennes trådar desto flera trådar skapar hon. I de trådar som hon vill vara seriös så går många av er in och skriver sönder dem om andra ämnen och hackar på varandra om andra saker än vad tråden handlade om när Silos skapade den. Om ni nu tycker så illa om Silos ge sjutton i att skriva i hennes trådar, får hon inga svar eller mothugg kanske hon lugnar ner sig. Hon är ju inte som alla andra visa lite hänsyn.'

Du Silos försök att inte skapa så många trådar utan håll dig till några stycken som du har startat i olika ämnen så kanske de övriga blir lite mera snälla mot dig.

Vet du vad Inga:medlemmar här måste jo tycka om mig,annars skulle inte så många läsa i mina trådar?
sqrulan
Vad jag har kunnat se och läsa hitentills så är det väl ingen som har bråkat på Silos, alla vill ju henne väl vad jag kan se, vissa vill nog lite för väl! tongue.gif
Men visst blir man aningen förvånad över alla nystartade trådar?! Hur många har du startat under augusti månad Silos?
Fast jag tycker ju att allt har ett visst underhållningsvärde och lite bråk och småkäftande har väl ingen dött av. Det som inte dödar det härdar!!!
silos
CITAT (sqrulan @ 30-08-2010, 15:46) *
Vad jag har kunnat se och läsa hitentills så är det väl ingen som har bråkat på Silos, alla vill ju henne väl vad jag kan se, vissa vill nog lite för väl! tongue.gif
Men visst blir man aningen förvånad över alla nystartade trådar?! Hur många har du startat under augusti månad Silos?
Fast jag tycker ju att allt har ett visst underhållningsvärde och lite bråk och småkäftande har väl ingen dött av. Det som inte dödar det härdar!!!

Nej,inte bråkar ni med mig,det har du jo rätt i wub.gif

Och oj oj oj så många trådar jag har åter igen skapat....nää jag måste börja skriva på en bok om min tid i forumvärlden:Odla.nu biggrin.gif men då måste jag be om lov att få använda allas inlägg i mina trådar!Och det lär jo inte alla gå med på,kan jag tänka mig!?!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon