Kolla här,sniglarna är bättre på att leka än vi människor är...så klart jag är ett undantag

ELLER kan det vara så att jag faktiskt är en retsticka
[attachment=54542:018.JPG]
Håll med om att ni skulle ha det så tråååkigt här utan lilla mig
[attachment=54543:007.JPG]
Men ni blundar för allt det goda och vackra som jag önskar förmedla till er!Varför inte öppna era sinnen bara lite grand och titta till min värld på ett lite annorlunda sätt så kan ni se mig...hoppas jag i allafall!
[attachment=54544:004.JPG]
CITAT (Inga från Närke @ 30-08-2010, 14:59)

Varför måste ni gå in i vartenda tråd som Silos skapar och bråka och provocera henne. Ju mer ni skriver i hennes trådar desto flera trådar skapar hon. I de trådar som hon vill vara seriös så går många av er in och skriver sönder dem om andra ämnen och hackar på varandra om andra saker än vad tråden handlade om när Silos skapade den. Om ni nu tycker så illa om Silos ge sjutton i att skriva i hennes trådar, får hon inga svar eller mothugg kanske hon lugnar ner sig. Hon är ju inte som alla andra visa lite hänsyn.'
Du Silos försök att inte skapa så många trådar utan håll dig till några stycken som du har startat i olika ämnen så kanske de övriga blir lite mera snälla mot dig.
Vet du vad Inga:medlemmar här måste jo tycka om mig,annars skulle inte så många läsa i mina trådar?