Motti
I dag har vi 35-årig bröllopsdag,det är ett halvt liv tillsamans i vårt och torrt rolleyes.gif det har väl varit både upp och ner men vi har alltid hållt ihop och gått igenom mycket tillsamans både glädje och sorg.Vi kan nu njuta av våra barn och barnbarn tillsamans och tycka att det är värt att hålla ihop även när det stormar.Det sägs att" gräset är inte grönare på andra sidan" jag skulle inte vilja byta ut min man för allt i världen ,man vet vad man ha men man vet inte vad man kan få flirting.gif så nu åldras vi ihop och njuter av det livet givit oss thanks.gif Svårt att fatta att tiden går fort tyckte vi gifte oss nästan nyss giggle.gif sen tittar man på sina barn och inser att tiden trotts allt har runit i väg.

Motti wub.gif
Suz
Gratulerar!! blomma.gif
Cacki
Grattis!
När man hör om "gamla strävsamma par" så kan man inte låta bli att "tro på mänskligheten", alla ruskigheter i världen till trots!
Hoppas att ni får det lika fint tillsammans i framtiden! blomma.gif
Aqvakul
Stort Grattis till korallbröllopet! blomma.gif yaay.gif

Nästa år är det dags här...
Motti
Tack alla thanks.gif Jasså det kallas för Korallbröllop 35 år smile.gif gick just och funderade på vad 35 var,30 var ju silver vet jag ,har haft en lista på vad alla gämna bröllopsdagar heter men listan försvann i flytten .Ska bli spännande att se vad gubben min hittat på för överaskning,av mig får han en flaska vin från Grythyttan som heter JAKT tyckte det kunde passa till en jägare rolleyes.gif ja och så supen i kväll:)
Bengalow
Nåja Motti, silver är 25-års trohet. Gratulerar till tiden som varit, och hoppas det går lika bra i framtiden!!
Här är en link till de olika jubileerna
http://www.dn.se/mat-dryck/reportage/broll...bileum-1.776098
Malvia

Grattis!

Vi firar 32 år om en månad precis!
Anma
Grattis! Då behöver ni bara vara gifta i 30 år till för att nå lika länge som farmor och farfar! smile.gif
imjoh
Grattis! Vi firar själva 35 år i maj nästa år, hoppas det blir många år till.
Klint
En får gratulere!!
malcolm
GRATTIS! Motti med make!

Hade inte min hustru drabbats av en hjärntumör så hade vi firat silverbröllop nästa år.
netha
Stort Grattis och lycka till i framtiden! blomma.gif

Red Top
Grattis till 35 års ömsesidigt kärlekskämpande!

Fortsätt så.

Motti
Tack för alla vänliga ord kompiskram.gif hoppas vi får tävla med våra rullatorer gubben och jag rolleyes.gif kanske inte gå så fort då men det vore himmla kul giggle.gif fast han kommer säkert att trimma sin angry.gif
Biggan_
Grattis! blomma.gif
....och Lycka Till!
Hoppas ni får många, många fler trevliga år tillsammans! smiley_small_hug.gif
aanderss
grattis
zissi
Stämmer in i grattiskören! [attachment=54557:brudpar_pussande.gif]
Överbölingen
Stort grattis!

Vi firade 40 år på trädgårdsresan till Estland förra året. Och rent av en slump så kom paret bredvid oss på att de också firade 40-årsbröllop.
Motti
ja som det kan bli smile.gifsådant är livet,man vet aldrig vad som dyker upp bakom knuten rolleyes.gif
Meriona
Här har jag missat att uppvakta! Kram på dig Motti!
Även om jag gifter mig igen så lär jag inte uppleva 35 år. wink.gif Eller ja teoritiskt...

sqrulan
rose.gif Grattis Motti! Känns nog tryggt och lugnt och helt enkelt sjävklart! rolleyes.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon