Full version: Gunnel Carlsson
zissi
Titta om ni har lust

Hon kommer tillbaka några gånger under det 45 minuter långa programmet vad jag förstått.
Irene_L
Jag tittar nu! tummenupp.gif Tack för påminnelsen!
Alba
Rusar till TV' n

thanks.gif
zissi
Om 14 dagar, alltså 14/9 är hon tillbaka igen.

Hon är så enkel och naturlig. Gillar henne skarpt tummenupp.gif

Alba
Ja visst är hon bra. Synd att hon inte får ett helt eget program.
sqrulan
Jag missade det och såg bara slutet. Men nu börjar jag tycka att nästan allt som hon säger vet jag redan??? g.gif
Vissa saker berör mej inte för jag bor i fel zon.
Då jag började älska trädgård o odling då sög jag i mej allt som en svamp men nu vet man lite förmycket så allt känns som upprepningar, tyvärr!!! unsure.gif
Jag gillar Gunnel och allt vad hon säger och visar, inget fel på henne alls det är jag som på nå vis vill veta ännu mera....jag vill veta alla små knep o hur man enkelt ordnar en fin trädgård m.m.
Synd att jag missade programmet, jag gillar inte att se tv på internet.
Eva i Skåne
CITAT (zissi @ 31-08-2010, 19:03) *
Hon är så enkel och naturlig. Gillar henne skarpt tummenupp.gif

Vi hade henne som föreläsare när trädgårdsföreningen hade årsmöte i våras. Hon är precis lika naturlig och trevlig i verkligheten. yes.gif
ingrids
Med risk för att säga något fult i kyrkan - jag har både sett lite när de visar Gunnel och trädgården på tv och smygtittat på den i verkligheten och även om Gunnel är mycket kunnig men rent designmässigt är det hon gjort inte särskilt inspirerande. För att inte tala om att mer än en humleplanta på en så liten och låg klätterställning gör mig något tveksam.
sqrulan
CITAT (ingrids @ 31-08-2010, 22:10) *
Med risk för att säga något fult i kyrkan - jag har både sett lite när de visar Gunnel och trädgården på tv och smygtittat på den i verkligheten och även om Gunnel är mycket kunnig men rent designmässigt är det hon gjort inte särskilt inspirerande. För att inte tala om att mer än en humleplanta på en så liten och låg klätterställning gör mig något tveksam.

flirting.gif Ja nog är det lite "jesus" över henne! Okej hoppa på mej nu!?
Ni vet ju att jag gillar henne för hon är nästan den enda som tar fram just ett tv program om det som vi älskar. Hitentills så leder hon för mej i trädgårdsprogram OM jag inte tittar på dom engelska!

Hon är bra då man är nybörjare som jag var en gång men jag vill veta mer!!!!
Aqvakul
Gunnel är bra, men min allra största favorit är Maj-Lis Pettersson (Odla med P1), så kunnig, så saklig, så väl avvägd i sina råd och funderingar...
Malvia
CITAT (Aqvakul @ 31-08-2010, 22:25) *
Gunnel är bra, men min allra största favorit är Maj-Lis Pettersson (Odla med P1), så kunnig, så saklig, så väl avvägd i sina råd och funderingar...

Absolut, upplänning som hon är, hon har även ett trädgårdprogram i radio Uppland kl.11:05 på måndagar.

Mycket kunnig, och det hon inte kan svara på direkt tar hon reda på och återkommer nästa program.
Aqvakul
CITAT (Malvia @ 01-09-2010, 07:01) *
hon är, hon har även ett trädgårdprogram i radio Uppland kl.11:05 på måndagar.

Lyckliga upplänningar! tummenupp.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon