Full version: Ormbunksblomma
Christoffer
Jag köpte nyligen ett pocket som heter "Ormbunksblomman".
Finns det verkligen blommor på ormbunkar?
*Felix matte*
Här ser du blommande ormbunke
Åsa, mälardalen zon 2
Och ett mer korrekt namn är rosenincarvillea.

Tyvärr säljs den för ofta under namnet blommande ormbunke, ormbunkar har inga blommor.
*Felix matte*
Där ser man....säger novisen laugh.gif
man skall nog inte lita på allt man läser laugh.gif
Louise i Göteborg

Men träd finns dom som!
Sylvia
CITAT (Felix matte @ 27-01-2004, 12:31)

Jag vet inte hur du har hittat mina hemsidor, men min mening var just att ironisera denna, den såldes nämligen just som en "blommande ormbunke". Den har absolut inget med ormbunkar att göra, utan är en roseninkarvillea. Riktiga ormbunkar blommar absolut inte.
*Felix matte*
CITAT (Sylvia @ 27-01-2004, 18:26)

Jag vet inte hur du har hittat mina hemsidor, men min mening var just att ironisera denna, den såldes nämligen just som en "blommande ormbunke". Den har absolut inget med ormbunkar att göra, utan är en roseninkarvillea. Riktiga ormbunkar blommar absolut inte.

På Google sök hittade jag den blommande som inte finns laugh.gif men hemsidan din brukar jag gå in och kika på via den lilla ikonen biggrin.gif
Sylvia
CITAT (Felix matte @ 27-01-2004, 18:35)
CITAT (Sylvia @ 27-01-2004, 18:26)

På Google sök hittade jag den blommande som inte finns laugh.gif men hemsidan din brukar jag gå in och kika på via den lilla ikonen biggrin.gif

Jaha! Google hittar alltså även det mest privata!! ohmy.gif
Jag hade visat bilder hemifrån för kompisarna genom att plocka ihop en enkel liten hemsida (det finns fler) så att jag skulle slippa skicka en massa bilder via e-mail... tongue.gif
*Felix matte*
CITAT (Sylvia @ 27-01-2004, 18:47)
Jaha! Google hittar alltså även det mest privata!! ohmy.gif

Det är ju det jag alltid säger.... fråga datorn, hon vet laugh.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon