Jag har alltså ett Willab Euro-Serre Maxi 4 med 20 cm förhöjning, dubbla dörrar och tre fönster.
Sockeln var inga problem (vad jag vet) och stommen tog kanske 3 h att montera upp själv (ok, min man hjälpte mig att hålla upp takåsen).
Sedan satte jag igång med att skruva ihop fönstren. Idiotisk konstruktion...
Och därefter dörrarna... samma idiotiska konstruktion!
Det var varmt och jag blev förbannad och plockade ihop mig och gick därifrån.

När vädret blev svalare så tog jag tag i det igen... Eller något...
När dörrarna sedan skulle sättas på plats så satt det aluminiumlist för så vi fick vinkla hela skiten för att det skulle komma på plats. Någon mer som varit med om detta?
Och när de nu sitter på plats så är det en springa mellan dörrarna nedtill, de hänger alltså snett!
Och dessutom så skallrar det i aluminiumskivorna på dörren (glasen är inte på plats ännu, kanske det stadgar sig då?).
Någon mer som haft problem med detta?
Och så måste jag ju gnälla på bruksanvisningen!!! Den är i två delar, en med illustrationer och en med löpande text som hänvisar till illustrationerna. Men de har gjort något udda för de hänvisar fel hela tiden. Jag menar, de hänvisar i texten till sidan 34 (om jag nu minns sidnumret rätt) bland illustrationerna men hur tänkte de när det endast finns 32 sidor..?

SUCK!!!
Men det blir säkert fint och bra när man struntat i bruksanvisningen och fått allt på plats - någon dag.