Tänkte läsa på om att köpa blomlökar på nätet - men lyckas inte komma in i avd. Prydnadsväxter - får bara upp en error-skylt. Fler än jag som har krångel?
Jag har också problem. Det är flera avd. jag får Error på.
Jag försökte komma in på Prydnadsväxter och Krukväxter ... får felmeddelande Error
mimmi 1
07-09-2010, 20:11
samma här

har varit problem i flera dagar nu... av och till, för ibland går det att komma in... konstigt att dom inte får till det
Irene_L
07-09-2010, 20:24
Visst blir man trött när det strular!!

Det har ju varit så här flera kvällar nu!!
Och jag kommer inte in på Förkultivering... suck...
Aqvakul
07-09-2010, 21:06
Det har ju varit problem flera kvällar i vissa trädgårdsavdelningar. Det går heller inte att skicka PM....
Verkligen dålig stil av forumägarna/ansvariga att inte ens komma med förklaring till problemet... eller åtminstone visa att man bryr sig så pass mycket att man varit in i forumet och sett att det finns problem.
Vad jag hört av barnen som är med i flera forum, så skulle slikt beteende aldrig godkännas/tillåtas på andra forum ... inte ens på forum som har samma ägare som Odla.nu.
Irene_L
09-09-2010, 06:56
Men vad trött jag blir!!! Nu är det en massa avdelningar som det inte går att komma in i igen! Förut har det "bara" strulat på kvällen men nu börjar det visst den här tiden också!
Att vi inte får någon information tycker jag är riktigt dåligt!!!
Meriona
09-09-2010, 07:28
Inte kan man komma in på "medlemmar" heller.
Aqvakul
09-09-2010, 07:32
CITAT (Irene_L @ 09-09-2010, 07:56)

Men vad trött jag blir!!! Nu är det en massa avdelningar som det inte går att komma in i igen! Förut har det "bara" strulat på kvällen men nu börjar det visst den här tiden också!
Att vi inte får någon information tycker jag är riktigt dåligt!!!

Någon som har mailat Göran?
Jag gör det nu i vilket fall som...
sqrulan
09-09-2010, 08:35
Kommer inte in på Köp o Sälj heller?
Göran Carlsson, Odla.nu
09-09-2010, 09:00
Vi håller på att undersöka vad det kan bero på och ska åtgärda det så fort vi kommit fram till vad det är för fel.
varghem
09-09-2010, 09:42
kommer inte heller in på en mängd avdelningar sen flera dagar tillbaks nu....
fuchsian
09-09-2010, 09:55
I dag är det helt hopplöst att komma fram till avdelningarna i forum ---- det kommer upp en Error och igår kom jag inte in på prydnadsväxter, totalt låst.
Mitt i ett inlägg kan man hamna i ett error och sedan försöka igen, men täta stopp hela tiden. .fuchian..
Meriona
09-09-2010, 10:28
CITAT (Göran Carlsson, Odla.nu @ 09-09-2010, 10:00)

Vi håller på att undersöka vad det kan bero på och ska åtgärda det så fort vi kommit fram till vad det är för fel.
Det är bra Göran, heja på!
Göran Carlsson, Odla.nu
09-09-2010, 11:58
Nu ska det vara fixat. Tydligen blev loggarna för stora eftersom besökstalet på hemsidan ökat. Vi har nu ändrat inställningarna så förhoppningsvis ska det inte hända igen.
Om det strular så skicka helst ett meddelande till Ingemar eller e-post till webmaster@odla.nu så tittar han på det direkt.
CITAT (Göran Carlsson, Odla.nu @ 09-09-2010, 12:58)

Nu ska det vara fixat. Tydligen blev loggarna för stora eftersom besökstalet på hemsidan ökat. Vi har nu ändrat inställningarna så förhoppningsvis ska det inte hända igen.
Om det strular så skicka helst ett meddelande till Ingemar eller e-post till webmaster@odla.nu så tittar han på det direkt.
Bra att vi får besked!
Irene_L
09-09-2010, 13:02
Jaaaa...tack för svaret!!
Tack för beskedet. Nu fungerar allt bra.
kerstin z5-6
12-09-2010, 17:28
Nu är det likadant igen
Usch - samma problem igen.
Göran ville ju att vi ska meddela Ingemar men nu får jag upp Error även då jag försöker PM:a honom.
Aqvakul
12-09-2010, 17:48
CITAT (Alba @ 12-09-2010, 18:45)

Usch - samma problem igen.
Göran ville ju att vi ska meddela Ingemar men nu får jag upp Error även då jag försöker PM:a honom.
Du kan maila honom:
webmaster@odla.nu
Huggorm
12-09-2010, 19:37
Köp & sälj fungerar inte väldigt bra heller
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du
klicka här.