Full version: Slugdrug
Wilmer
Under vintern och i våras var det reklam i AoT och på andra ställen, bland annat här, om Slugdrug. Vi tyckte det lät intressant och ville beställa. Trots upprepade försök att få kontakt via mail (enda sättet vi sett) så har vi inte lyckats. Någon annan som har? Jag har inte sett det till salu i affärer heller. Lite konstigt att ha råd med en så massiv annonskampanj i AoT och sedan inte sälja, eller?
Meriona
Har inget svar på din fråga tyvärr, men i tidningen idag stod det om ett nytt snigelforum. Jag lade tyvärr inte adressen på minnet, kan det varit snigel.nu? unsure.gif
Wilmer
Det lät ju mysigt flirting.gif
varghem
slugdrug.se är det visst biggrin.gif

nähä det var det inte.... slugdrug.eu kanske

har beställt ett provpaket prova@slugdrug.se
kostar 25 kronor
Meriona
www.snigel.org var det visst för den som vill frossa i snigelmördar-tips.
Solstorm
Jag brukar ha gott om humlekottar här. Då borde man väl kunna koka te på kottarna och sätta till något gram jäst och lite socker.
Jag har gjort fällor med bara socker och jäst och vatten och det fungerar. Fast allra bäst fungerade det gången jag hade ett gammalt odrickbart vin.
Wilmer
Jag ska prova med hästens bryggerijäst blandat med vatten, det funkar nog bra, doftar i allafall!

Varghem, det var säkert den adressen vi aldrig fick någon kontakt med dem på, hoppas du får det om du beställt provpaket! Spännande och se om du får respons.
Solstorm, testa du kottarna, jag har dem också nu, men tror nog jästen kan räcka. De gillade hästens mathink i allafall när den låg på gräset sick.gif Vin, hmm! Slattarna från midsommar funkade också utmärkt förra året giggle.gif

Jag ska surfa in på snigelforumet.
varghem
Fick ett autosvar om att det är noterat och inbetalningskort medföljer försändelsen
får väl se om det ligger nåt i lådan nästa vecka
Wilmer
Okey! Såg just i dag att det var annons i AoT igen. Med telefonnummer denna gången. Nu känns säsongen som över, men då kan man ju kanske få rapport av någon annan som använt det om hur det fungerade? Du tex. Varghem tummenupp.gif I AoT stog det igen föresten att prov var gratis, fisigt att du får betala - men det var för porto då förstås. Det ingår kanske inte i gratis?
Wilmer
Varghem, hur gick det fick du försändelsen? Hur verkar det?
varghem
fick inte ett svar ens förutom autosvar.... var det annons om den igen??
brevlådan förblev som sagt tom

Har skrivit ett mail igen så vi får väl se om det händer nåt nu på vårkanten
Wilmer
Ajdå! Tycker det verkar VÄLDIGT knepigt med så mycket annonser som det var hela förra året, reportage, rekomendationer i trädgårdstidningar etc. att ingen reagerat på att det inte går att beställa eller ens få kontakt med dem? Mamma försökte medan det kom ut annons på annons.. Trodde du kanske lyckats. Betalade du in 25 kr?
varghem
Nädå.... betalningsavi skulle följa försändelsen...
tycker det är helsjukt att dom har både slugdrug.eu och slugdrug.se och inget händer
Wilmer
Verkligen!!! Mamma var ihärdig men lyckades aldrig få kontakt eller något beställt... HUR kan de ha råd med alla annonser????
Wilmer
Dessutom har jag nu sett dem annonsera igen.. Helt otroligt, hur kan man slå så på stora trumman och annonsera men ingen lyckas köpa deras produkt? Tvättar de svarta knarkpengar, förlåt snigelpengar eller? Frågar igen, har någon NU lyckats köpa slugdrug? I såfall, nöjda?
varghem
näpps inget liv i dom där inte.... har inte lyckats efter tredje försöket heller
Wilmer
Helt otroligt! Någon har för mycket pengar att slösa på annonser confused.gif
Wilmer
Nu annonserar de HÄR på Odla. Nu frågar jag IGEN! Har någon fått tag på dem? Lyckats beställa? Vi har INTE lyckats och gett upp, men om någon nu fått positivt besked kan vi försöka igen annars orkar jag inte engagera mig. Lat, ja. Fattar inte hur de har råd att annonsera om de aldrig säljer produkten?
varghem
var inne på sidan och det verkar ju inte som dom säljer nåt.... i alla fall inte öppet... nu får man tips om hur man tillverkar sitt eget snigelgift med humlekottar...
jag har lagt ner försöket att få dom att reagera i alla fall
kerstinbern
Domännamnet slugdrug.se ägs av en Maria Holm.

Det finns en enskild firma som heter "Slugdrug - MH koloniteknik", som drivs av en Maria Holm.

Företaget Slugdrug - MH koloniteknik har som verksamhetsbeskrivning angivit :

Litterärt och konstnärligt skapande
Annan rengöring
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon