Om det är någon som vill se växterna så medverkar vi på Örebromässan den 26 tom 28 mars i år. Örebromässan
Tv programmet ÄNTLIGEN HEMMA ringde mig igår ang köttätande växter. De kommer att ha en liten tävling ang. dessa växter så om någon vill vara med och tävla så finns snart chansen.
(jag vet svaren... )
Mvh Dick
Fialotta
28-01-2004, 13:25
Åhhh...vad fin butiken ser ut... synd att ni inte finns i stockholm...kanske kan bli en filial där så småningom...vem vet
Roligt att det går bra för dig...är själv egen företagare så jag vet att det är slitigt!
Kan du inte viska svaret..(.ingen som hör)
Lycka till Dick
vickeva
28-01-2004, 13:25
CITAT (adrian @ 28-01-2004, 07:35)
De kommer att ha en liten tävling ang. dessa växter så om någon vill vara med och tävla så finns snart chansen.
(jag vet svaren... )
Mvh Dick
Du skriver svaren till mig, så tävlar jag, så delar vi på priserna...
lolo
28-01-2004, 13:46
Hej Adrian! Tyvärr är det för långt till Örebro, men Äntligen hemma måste jag titta på! Intressant! Förresten, du åker aldrig till Norrland framöver? /Ann-Louise i Lycksele
adrian
28-01-2004, 14:27
maudan: Butiken är njae fin,men den ÄR i alla fall... .
Visst är det slitigt att försöka... Men kul...
vickeva: Jasså... det trodde du va..????
lolo: Norrland...?? Vart ligger det då...
Vi håller på att förhandla lite med Stockholm för nuvarande... Men vem vet...(?).
Jag tycker det är kul att resa runt och träffa nya människor, och vi kommer att ha en "turné" i år med...
Och i Norrland... Har ni väl en väldans massa knott och mygg...???
estet
28-01-2004, 14:58
CITAT (adrian @ 28-01-2004, 14:27)
Och i Norrland... Har ni väl en väldans massa knott och mygg...???
Blommorna har ju gott om mat här!
adrian
30-01-2004, 09:10
Vi kanske skulle plantera ut en massa där uppe...
Sen blir det väl som på Jurassic park...
Väldiga problem när köttätande växter tar över hela norrland... Mvh Dick
Betty
30-01-2004, 09:59
CITAT
Vi kanske skulle plantera ut en massa där uppe...
Behövs inte, vi har redan sk köttätande växter här uppe i norr! Både tätört, sileshår och bläddror! ...de äter säkert en hel del mygg och knott! - hur skulle det annars se ut här uppe, utan dem vore väl inte våra sommarnätter så ljusa!!!
adrian
30-01-2004, 11:14
jodå.. Jag känner till dem, men ingen "hasse"...
Det verkar som om en och annan mygga slinker undan... ändå...
Betty
30-01-2004, 11:48
Nej det förståss! Några "Hassar" har vi inte - så kom hit upp och visa oss du bara!
CITAT
Det verkar som om en och annan mygga slinker undan... ändå...
Det är inte så farligt, ryktet om dem är värre än verkligheten...
adrian
01-02-2004, 18:44
Mmm... Jag har hört att det inte går att öppna munnen hos er... För då får man hela halsen full av knott...
Och de tömmer hela kor på blod...
Vete 17 om Hasse vill åka upp dit...
Betty
01-02-2004, 21:31
Det där borde låta som rena paradiset i Hasses öron, om han hade några! Jag tror bara att det är "husse " som är en fegis...
adrian
02-02-2004, 20:56
Hmmm....
*Felix matte*
02-02-2004, 21:43
Mygg hade jag glömt... det är ju 2,5 år sen jag sist fick ett bett Allvarligt alltså... vi har inte haft mygg de två senaste somrarna och det tackar jag för Knott... javisst.. ute på Hjortronmarkerna men där är jag aldrig
Blomstertanten
02-02-2004, 21:46
CITAT (Betty @ 01-02-2004, 21:31)
Det där borde låta som rena paradiset i Hasses öron, om han hade några! :lol: Jag tror bara att det är "husse " som är en fegis...
Ja, Hasse är då rakt inte en fegis ! Inte är han rädd för lite mygg och knott ! Min Hasse tycker det låter som rena paradiset !
Så du har nog rätt i att det är Dick som är en fegis.