netha
Kungarna av Tylösand

Oh jesses ... ja jö ba som va ba .....................

Skäms ... men för att bilda mig en uppfattning så måste jag ju se såpan, iaf en stund. blush.gif
Piccante
åh harre javlar vilka stolpskott det finns rotfl.gif slap.gif sos.gif help.gif
netha
CITAT (Markus_H @ 08-09-2010, 22:41) *
åh harre javlar vilka stolpskott det finns rotfl.gif slap.gif sos.gif help.gif

Jag tittade bara ca 10 min ...
Piccante
Jag tror det räcker att se ett avsnitt blink.gif
Alexander-VG-zon3
det verkar ju vara mycket penisar med, det kanske blir intressant ändå dunno.gif
Piccante
CITAT (flaxss @ 08-09-2010, 23:01) *
det verkar ju vara mycket penisar med, det kanske blir intressant ändå dunno.gif

-fear-.gif
Kryddan03
CITAT (flaxss @ 08-09-2010, 23:01) *

Attan! Går det i repris? innocent.gif giggle.gif
skånepåg
Sämsta serien ever, jag har festat bättre än dem i en liten etta biggrin.gif
Sen blåsta idioter med idiotiska konversioner tongue.gif haha
Motti
Jag kollade i går då vart det fotboll fear.gif hade hellre tittat i dag då slap.gif
andersen
Att ni inte skäms att titta på sådana program! änvärre att skriva på ett forum att man tittar, om det hadde varit jag så hadde jag varit tyst om det.
Motti
OPS !jag tog för givet att det var 10:an du menade på något sätt missade jag att det var 5:an blush.gif Nja feman är väl lite snoppkanal inte något som jag tittar på så ofta,ja 5:an då menar jag crazy.gif
mamamaggan
För mig räckte det att se trailerna ( heter det så i plural ?) för att veta att jag inte vill se . Gillar inte ihåliga människor.

Nu förstår jag att jag gjorde rätt , de är inte ens värda att bli upprörda över.

Säger bara , stackars ihåliga människor !
netha
CITAT (andersen @ 09-09-2010, 00:31) *
Att ni inte skäms att titta på sådana program! änvärre att skriva på ett forum att man tittar, om det hadde varit jag så hadde jag varit tyst om det.

rotfl.gif
malcolm
Har inte ägnat fem minuter ens åt att se sådant skräp och tänker inte göra det heller, vill man se sex är det väl bättre att hyra en porrfilm istället.
netha
CITAT (malcolm @ 13-09-2010, 21:08) *
Har inte ägnat fem minuter ens åt att se sådant skräp och tänker inte göra det heller, vill man se sex är det väl bättre att hyra en porrfilm istället.

Inte såg jag något sex ... men iofs så tittade jag inte många minuter ... nej porrfilm har jag heller aldrig haft behov av att se ... äcklas av bara tanken. sick.gif thumbdown.gif
*Stintan*
Måste nog kolla ett avsnitt nån gång så man vet vad folk snackar om giggle.gif

Nä håller med netha beträffande porrfilm thumbdown.gif sick.gif
netha
CITAT (*Stintan* @ 13-09-2010, 21:21) *
Måste nog kolla ett avsnitt nån gång så man vet vad folk snackar om giggle.gif

Jamen gör det tongue.gif ... fast jag tror inte du tittar så värst många minuter ... jag såg bara raglande skrålande äckel. sick.gif
malcolm
CITAT (netha @ 13-09-2010, 21:18) *
Inte såg jag något sex ... men iofs så tittade jag inte många minuter ... nej porrfilm har jag heller aldrig haft behov av att se ... äcklas av bara tanken. sick.gif thumbdown.gif

Många ser nog dessa såpor i förhoppningen om att få se sex på TV men det ligger inte för mig heller och jag har ändå TV 1000 via bredbands-TV:n men jag zappar bara förbi dessa"filmer".
Alexander-VG-zon3
sex och sex, det var ju inget porr som visades utan mer juckande bak mot en tjej och censur vid skrevan där man såg nåt som ev tittade fram. typ. sedan badade dom nakna och var lite lätt klädda under andra delar av programmet. men men det var ju inte det bästa program jag har sett.

typ bladning mellan baren och big brother. kanske.
Motti
Man hoppas bara att deras eventuella framtida barn slipper se eländet sick.gif
fuchsian
Tittade på TV4+ ikväll på "det okända", det är nästan så att man börjar sakna sin lärare, även att vi kunde fjajts ordentligt ihop när det gav sig. Hans engelska humor passade mig och även mitt i det allvar som rådde kunde vi garva ihop riktigt ordentligt.
Saknar honom verkligen, så många år som jag gick hos honom .. men man vet ju aldrig.... wub.gif ..fuchian...
Kryddan03
CITAT (fuchian @ 13-09-2010, 21:53) *
Tittade på TV4+ ikväll på "det okända", det är nästan så att man börjar sakna sin lärare, även att vi kunde fjajts ordentligt ihop när det gav sig. Hans engelska humor passade mig och även mitt i det allvar som rådde kunde vi garva ihop riktigt ordentligt.
Saknar honom verkligen, så många år som jag gick hos honom .. men man vet ju aldrig.... wub.gif ..fuchian...

Han är alltså med i programmet Kungarna av Tylösand, antar jag? Där ser man! Förstår att du är stolt över honom.
Annars skulle du väl aldrig skriva ett OT-inlägg som egentligen bara handlar om dig själv (eller din fantasivärld?), eller hur?
*Stintan*
CITAT (Kryddan03 @ 13-09-2010, 22:07) *
Han är alltså med i programmet Kungarna av Tylösand, antar jag? Där ser man! Förstår att du är stolt över honom.
Annars skulle du väl aldrig skriva ett OT-inlägg som egentligen bara handlar om dig själv (eller din fantasivärld?), eller hur?

rotfl.gif
netha

Nämen ohmy.gif rotfl.gif
fuchsian

Men vad i helsike är nu fel? får man kanske inte nämna program som man hade tittat? Det gör ju ni andra, men jag hänger inte med era snopp-program, anser det osmakligt. ..... F.....
Chamomille

rotfl.gif rotfl.gif rotfl.gif Jag dööör...
Kryddan03
CITAT (fuchian @ 13-09-2010, 22:12) *
Men vad i helsike är nu fel? får man kanske inte nämna program som man hade tittat? Det gör ju ni andra, men jag hänger inte med era snopp-program, anser det osmakligt. ..... F.....

Nej, det är ingen, vad jag kan se, som skrivit om andra program i den här tråden. Men, det står dig, som alltid, fritt att starta en egen tråd om dit favoritprogram. Antar att jag inte behöver tala om för dig hur du bär dig åt eftersom du har gjort det förut. (Vill ju inte att du skall skälla ut mig igen...) men, jag är inte den som är den så du får lite hjälp på traven: http://www.odla.nu/forums/index.php?act=He...E=01&HID=12
*Stintan*
CITAT (fuchian @ 13-09-2010, 22:12) *

Tråden handlar inte om alla möjliga program utan ett som går på femman som heter "Kungarna av Tylösand". Om du läst tråden så ser du att inte många ens sett programmet eller bara några minuter av det.
fuchsian
[size="6"][/size] Förlåt!
sqrulan
giggle.gif Så fel det kan bli!
fuchsian
Jassååå är det inte tillåtet att skriva FÖRLÅT! Tydligen fattar ni inte ens det. Jag bad om ursäkt för mitt felsteg, men har aldrig sett nån annan göra det. ...............hur som helst; URSÄKTA ATT JAG.... F....
Chamomille
CITAT (fuchian @ 14-09-2010, 15:30) *
Jassååå är det inte tillåtet att skriva FÖRLÅT! Tydligen fattar ni inte ens det. Jag bad om ursäkt för mitt felsteg, men har aldrig sett nån annan göra det. ...............hur som helst; URSÄKTA ATT JAG.... F....

Så ja lilla gumman. Ta inte allt så hårt. Byt tråd istället och hitta på nå nytt hyss.
fuchsian
CITAT (Chamomille @ 14-09-2010, 15:55) *
Så ja lilla gumman. Ta inte allt så hårt. Byt tråd istället och hitta på nå nytt hyss.

Tack, tant chamomille, jag dunstar, vill inte medvetet röra till för er, men vad gör man när det finns många sidor av samma börsmål? Jag känner mig klyven när det tas som bråk, men andemeningen var inte det. Jag lämnar detta och hoppas att det finns mer för er att diskutera, men jag stör inte er. ....Fuchian....
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon