Full version: Havsörnsmöte
skogstroll
på väg till bussen i morse höll jag på att drutta omkull nästan, en helt otroligt jättestor havsörn seglade några meter ovanför huvudet på mig, den kollade på mig och såg ut att fundera på om jag var nåt ätbart sweatingbullets.gif puh... nästan religiöst...
Sussie F-Flower
Ja, det må jag säga måste ha varit en upplevelse!!!!!!!! tummenupp.gif
Det är såna gånger man ska vara beredd med filmkameran! giggle.gif
Red Top
Wow, säger jag oxå. Vilken häftig upplevelse det nåste ha varit.

Och, vilken tur att den inte såg dig som frukost. giggle.gif
Olle A
Grattis till en fantastisk upplevelse! tummenupp.gif

Olle
skogstroll
ja det var helt otroligt, den tog ju upp hela vägen med vingarna!! med tanke på att det väl inte finns så jättemycket havsörn så var det ju riktig tur! Vi har en massa korp där jag bor och jag brukar tycka de är stora när de plötsligt flaxar förbi huset men det här var ju heltossigt crazy.gif

först tänkte jag att jag borde haft med kameran, men inser nu att jag måste ha en som är lite snabbare som inte måste tänka i 30 sekunder innan den drar av en bild...
Sussie F-Flower
CITAT (skogstroll @ 10-09-2010, 09:30) *
....men inser nu att jag måste ha en som är lite snabbare som inte måste tänka i 30 sekunder innan den drar av en bild...

giggle.gif
Gossen Ruda
Ja, tänk om vårat skogstroll hade blivit örngott! biggrin.gif Mäktigt möte, bara lite avis. rolleyes.gif
skogstroll
ja jag hade nog kunnat offra mig som frukost nästan... wub.gif
Meriona
JÖSSES! w00t.gif -fear-.gif Jag hade blivit skiträdd! Vilken grej!
skogstroll
ja man blir lite ställd, att se dem så nära ute i det fria - man känner sig rätt liten då shy.gif
Meriona
Jag tror jag skulle känt mig lite osäker på de där stora klorna, tänk vilka hål i frillan de kunde orsaka! wacko.gif
skogstroll
hål i frillan giggle.gif jag hade nog behövt borsta mig ändå biggrin.gif
zaaritha
Såg en havsörn som satt i ett träd, i Småland--för några år se´n!
Även sittandes i ett träd vid sidan av vägen; så är det en hisnande syn!
Helt fantastiskt!
netha
Häftigt! Jag såg en på inte riktigt så nära håll som du ... de är mäktigt stora ... en upplevelse att se. tummenupp.gif
xlxl67
Oh va häftigt - grattis! smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon