Full version: Adobe Acrobat
Trampendal
För att kunna läsa pdf- filer behöver man tydligen Adobe 8 eller 9.
Jag har laddat ner 9:an ett antal gånger. Nedladdning och install. går bra vad jag förstår, men när jag ska öppna en pdf-fil: icke sa nicke.

Jag får meddelande om att jag behöver adobe 8 eller 9, men det har jag ju redan för sjutton.

Vad är fel? Jag har avinstallerat och ominstallerat säkert tio gånger snart, jag har letat upp olika nedlddningssajter, men nej!
Det funkar inte. Börjar känna mig helt pantad eftersom jag tydligen inte fattar hur jag ska göra. Hjälp!?!
Alba
Vad är Adobe Acrobat ?
Jag har Adobe Reader för att läsa Pdf.
Är Acrobat och Reader samma sak ?
skånepåg
Alla adobes program e as sega testa ,med Sumatra, det är mycket snabbare för pdf, annars använd Open office, adobe e så segt och de flesta av deras program finns gratis och mycket snabbare ^^
ingrids
Testa med readern som Alba kör, annars kolla upp om du kan behöva uppgradera operatvisystem.
Trampendal
CITAT (Alba @ 11-09-2010, 17:35) *
Vad är Adobe Acrobat ?
Jag har Adobe Reader för att läsa Pdf.
Är Acrobat och Reader samma sak ?

Jag tror att det heter Adobe Acrobat Reader så det är samma.

CITAT (skånepåg @ 11-09-2010, 17:39) *
Alla adobes program e as sega testa ,med Sumatra, det är mycket snabbare för pdf, annars använd Open office, adobe e så segt och de flesta av deras program finns gratis och mycket snabbare ^^

Tack för tipsen jag ska testa dem.

CITAT (ingrids @ 11-09-2010, 17:52) *
Testa med readern som Alba kör, annars kolla upp om du kan behöva uppgradera operatvisystem.

Det är antagligen den jag testat och jag har nog senaste uppgraderingen. Men tack i alla fall!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon