Full version: Sverkers ersättare
Bee
Har ni sett vilka som skall ersätta Sverker i Plus när dom kör igång snart igen: Plus
Charlie Söderberg och Mathias från Lyxfällan. Det kommer att bli finfint.
Radioprogrammet med nya tjejen har jag aldrig lyssnat på men hon blir säkert också bra.
Kul!
Aqvakul
Det är nog svårt att ersätta Sverker rätt av, men nu är det ju två samtrimmade personer med en lite annan bakgrund... Låter som en utmärkt lösning! tummenupp.gif
Christa
Jag har ofta blivit irriterad över att Sverker avbryter folk innan de talat till punkt. Jag är intresserad av fakta och inte av en massa käbbel.
Huggorm
Hoppas dom passar på att förnya programmet lite, annars blir det nog bara konstigt med nya programledare
malcolm
Skall bli skönt med nya programledare, slutade att titta på Plus för flera år sedan då jag inte orkade med denna Sverker. Hans dotter Linda gillar jag dock och jag hoppas hon fortsätter med naturprogrammen.
sqrulan
wink.gif Visste inte att Linda var Sverkers dotter, då fick jag lära mej nåt nytt! tummenupp.gif
Huggorm
CITAT (malcolm @ 13-09-2010, 20:52) *
Hans dotter Linda gillar jag dock och jag hoppas hon fortsätter med naturprogrammen.

Har hon inte slutat för länge sedan? Synd, jag tyckte hon var bättre än efterträdaren i Mitt i naturen
malcolm
CITAT (Huggorm @ 13-09-2010, 21:01) *
Har hon inte slutat för länge sedan? Synd, jag tyckte hon var bättre än efterträdaren i Mitt i naturen

Håller med, den där blonda killen med hästsvans är inte alls lika bra.
gnon49
Ja Sverker kunde i alla fall konsten att grilla folk. Dessutom lärde jag en viktig sak i programmet. Dyrast är sällan bäst. Numera inhandlas därför bara dom billigare och mest prisvärda produkterna, va det än vara månde.
Dyra hyllan går jag förbi.
Programledarna har ju erfarenhet av folk som satt sig i klistret genom ohämmad lyxkonsumtion. Något kan dom säkert ta med sig till plus även om problemen folk där hamnat i, inte är självförvållande. Ta fajten helt enkelt.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon