koja72
Hej !
Jag och maken är cockerägare till en engelsk cocker-hane, som blir 20 månader nu den 1 oktober. Han är vit och röd och är jättemysig. Jag undrar om det finns fler cockerägare här och särskilt om det finns någon i Linköping med omnejd ? Vore kul att få kontakt med någon annancockerägare.
/Koja 72

koja72
Ingen ??? thumbdown.gif
Anki på Öland
Nix men min dotter har en, räknas det smile.gif

[attachment=55026:080716_1.jpg]

Anki
koja72
Hej Anki !
Nej, det spelar ingen roll. Då är du "mormor" då a0a.gif
Hur gammal är den cockern ? Vår blir 20 månader nu den 1 oktober. En röd och vit kille. Gör din dotter någon aktivitet med sin ?
Vår vovve har en blogg, kika gärna in: http://cockernelon.wordpress.com

/Koja72
Anki på Öland
Tror hon är 3-4 år nu.
Anki
Eva i Skåne
I vår familj finns också en engelsk cocker, en liten söt tik som snart blir fem år.
De första åren var hon dotterns vovve, men så flyttade hon utomlands och vi fick ta hand om "barnbarnet". Helt underbart med vår lilla Tyra nu när barnen är vuxna och utflugna.

[attachment=55042:P1000382.JPG]
Snöflinga
CITAT (Eva i Skåne @ 21-09-2010, 21:09) *
I vår familj finns också en engelsk cocker, en liten söt tik som snart blir fem år.
De första åren var hon dotterns vovve, men så flyttade hon utomlands och vi fick ta hand om "barnbarnet". Helt underbart med vår lilla Tyra nu när barnen är vuxna och utflugna.

[attachment=55042:P1000382.JPG]

Precis en sådan helsvart var vår näst sista hund. En hane som levde tills han blev 14 år. En helt underbar hund som gärna tog sig en olovandes promenad runt kvarteret. Där han var barnens favorit och trakterades med godis och klappar innan han glad och nöjd återvände wub.gif
Enda problemet var väl att pälsen fick trimmas ganska ofta och att öronen måste skötas noga för att förhindra klåda.

Saknar honom crying.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon