|
sqrulan
17-09-2010, 19:57
Vem vinner? Alice är min favvo! hmmm det var några småhesa snygga röster i början av killar som jag gillade men jag höll på att installera min nya dator så jag missade lite....tyvärr!! Men vad tyckte/tycker ni?
Det är himmla många bra med i år har inte lagt alla namn på minnet än,men det blir spännande att följa sållningen,dom som sållas bort nu och det lär bli några.I alla fall ett kul och intressant program för oss som gillar musik.
sqrulan
17-09-2010, 20:17
 Japp! Musik är en stor del i mitt liv men endast privat. Vill bara tillägga att dom som INTE ser Idol på tv har inget här o göra och ska inte ha nån åsikt i den här tråden!. Man MÅSTE se Idol för att tycka nånting här!
Nä inga Troll här inte:)jo man måste älska musik och ha en stor hängivenhet för att förstå Idol och dess innerbörd,jag har gehör så jag hör direkt när någon är bra och jag brukar ha rätt till sist  Har många vänner bekanta och vänners barn som är musiker har även spelart en del själv för ,men så kom gubben in i mitt liv och mina härliga barn,då fick man inte tid över till att utveckla sin musikalitet;)härligt med musik !
Lyssnar just nu på kvällens inspelade ... tycker att väldigt många skriker istf sjunga ... men det verkar ju vara nutidens ...
Meriona
18-09-2010, 08:12
CITAT (sqrulan @ 17-09-2010, 21:17)  ... Vill bara tillägga att dom som INTE ser Idol på tv har inget här o göra och ska inte ha nån åsikt i den här tråden!. Man MÅSTE se Idol för att tycka nånting här! Varför? Jag kanske ska starta en kräkspåIdol-tråd....
sqrulan
18-09-2010, 11:23
CITAT (Meriona @ 18-09-2010, 09:12)  Varför? Jag kanske ska starta en kräkspåIdol-tråd....  Gör det!
Håller med dej Sqrulan, Alice är favorit hittills för mej också. Hoppas att hon fortsätter som hon börjat bara...
sqrulan
18-09-2010, 13:42
 ja vi får se, det blir spännande att se hur dom klarar sig. Ibland kan det ju bli helomvändningar så dom man gillar nu är sämst! Förresten var det någon som såg den där mörkhyade killen som spelade gitarr och sjöng så alla i panelen bröt samman av skratt? Han gick ju vidare för att han var så annorlunda och hans minspel fick mej att tokskratta! Där kan man tala om inlevelse! Jag minns inte namnet!?
Christina i Taxinge~
18-09-2010, 13:52
CITAT (sqrulan @ 18-09-2010, 14:42)   ja vi får se, det blir spännande att se hur dom klarar sig. Ibland kan det ju bli helomvändningar så dom man gillar nu är sämst! Förresten var det någon som såg den där mörkhyade killen som spelade gitarr och sjöng så alla i panelen bröt samman av skratt? Han gick ju vidare för att han var så annorlunda och hans minspel fick mej att tokskratta! Där kan man tala om inlevelse! Jag minns inte namnet!? Du menar Chima....? Chima Okpe auditionJag tycker han pratar bra svenska efter bara ett år här i landet! Härlig typ! Och Idol är så trevligt i år eftersom vi hittills sluppit alla såna där "gökar" som bara larvar sig! Massor av duktiga ungdomar som visat upp sig!
CITAT (sqrulan @ 18-09-2010, 14:42)   ja vi får se, det blir spännande att se hur dom klarar sig. Ibland kan det ju bli helomvändningar så dom man gillar nu är sämst! Förresten var det någon som såg den där mörkhyade killen som spelade gitarr och sjöng så alla i panelen bröt samman av skratt? Han gick ju vidare för att han var så annorlunda och hans minspel fick mej att tokskratta! Där kan man tala om inlevelse! Jag minns inte namnet!? Ja, jag såg honom också men minns inte heller vad han heter. (Brorsans 8-årige son blev rädd och tyckte att han såg ut som ett galet monster  )
sqrulan
18-09-2010, 14:01
Jaaa han var väl ändå för skojig!
fuchsian
18-09-2010, 18:16
Brukar titta på dessa och alla avsnitt, för är det en "yrkessjukdom" så har man levt länge med detta och allt omkring. Väntar bara att Bert ringer och ber gubben att åka istället, när han hellre gillar svampskogen, Bert, menar jag. Det har blivit en hel utryckningar då han hadde det i Skara, men annars är det en del snack med fackfolket emellan hela tiden. gubben får sköta den biten, det var ju delvis detta hans jobb handlade om. För min egen del har musiken betytt nästan allt i olika former (olika Dansskolor)och jag är en hejare på min keyboard. ... fuchian ....
Fjortizzen
18-09-2010, 19:01
däääääää klart jag ser på idol 2010000000
netaave
27-09-2010, 14:29
Tror ni vi är stota nu eller då extrasonen gått vidare till dom 20 bästa, nu gäller det  håll tummarna och lägg gärna en röst  099- 41404 eller skicka sms, CHRIS till 72 400 http://www.tv4play.se/noje_och_humor/idol?videoId=1.1823424
sqrulan
27-09-2010, 17:17
 Jag skulle spricka av stolthet! Nu har jag missat några avsnitt men det brukar man ta igen, ikväll är jag ledig och ska kolla läget.
sqrulan
27-09-2010, 20:14
Men urk, inte orkar jag vara uppe så sent och vänta på röstningsresultatet.  Nu får nån hålla koll och berätta hur det går! Linda o Chris hoppas jag på men hon var bra den där lilla söta (va hette hon nu) Margith??
netaave
27-09-2010, 20:45
Tror Chris har en stark konkurrent i lilla Sebastian, vilka ögon och sånt brukar ju tonårsflickor falla för  bra som 17 sjöng han också, ja det gjorde Jonathan också. Må bäste man vinna nu kan vi bara hålla tummarna http://www.tv4play.se/noje_och_humor/idol?videoId=1.1831979
netaave
27-09-2010, 22:10
Jag är nöjd  Bara skoja jag är sk*tstolt!
fuchsian
27-09-2010, 22:43
Det är dig väl unnat. Din kille sjöng bra, även musikexperten bredvid mig gav det +. Hoppas han fixar det vidare, men den unga killen med de söta ögonen kan ta hem det, men han sjunger inte lika bra. ..Fuchian...
sqrulan
28-09-2010, 07:54
 Men så bra då blev det som jag ville! Grattis netaave, självklart ska du känna dej stolt han var ju jätte duktig!
netaave
28-09-2010, 21:28
Tack alla, kan ju tala om att han har en mamma på riktigt också.... jag är alltså ingen ko
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|