Annica J
Hej!

Hela min värld är lutad mot mina växter, ja all min motivation, kraft, glädje och ork finns hos mina växter... jag vet inte hur jag skall beskriva hur STORT behov jag/min kropp o själ är för att jag skall kunna få lite ro i min själ. Mina växter är mina vänner och min stora glädje och passion och jag har under LÅNG tid letat efter någon som kan och vill hjälpa mig men aldrig något svar eller hjälp.

Mår som vanligt nu vid höst/vinter riktigt dåligt och dagarna blir bara värre och värre..

SNÄLLA vill/kan någon hjälpa mig att få tag i STORA/riktigt stora växter utav *Epiphyllum anguliger * Epiphyllum oxypetalum * Cryptocereus antonyanthus ???

Jag betalar nästan vad som helst, jag gör gärna jobbet också bara om någon visste vart eller hur jag kan få tag i dessa.

Annica
emmas matte
Har flera kaktusar, om du vill ha
jaken
CITAT (Annica J @ 20-09-2010, 09:59) *
SNÄLLA vill/kan någon hjälpa mig att få tag i STORA/riktigt stora växter utav *Epiphyllum anguliger * Epiphyllum oxypetalum * Cryptocereus antonyanthus ???

Jag kan ingenting om dessa blommor, men jag kan ge dig lite hjälp i ditt sökande.

Tyska Ebay.de brukar vara ett ställa att hålla koll på. Jag har själv köpt växter från Tyskland och det har funkat utmärkt.

Epiphyllum anguliger
verkar bara vara sticklingar till salu just nu,men du kan ju alltid kontakta säljaren och se om de har större exemplar, du kan ju alltid berätta att "du betalar vad som helst" smile.gif.
http://blatt-kakteen.de/kakteen/login.php

Epiphyllum oxypetalum
En planta, dock inte så stor

Cryptocereus anthonyanus
Tyvärr bara 15 cm stickling, men kanske kan du kontakta säljaren.

Annars finns en hel del spännande mixlådor att köpa av Epiphyllum, dock ej de arterna du efterfrågade.
http://shop.ebay.de/i.html?_trkparms=65%25...86.c0.m14.l1514
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon