Full version: Mitt tredje barnbarn
silos
Det är underbart att ha min lille barnbarn hos mig och mamman min dotter!
Natt vak,blöjbyten etc...
fuchsian
Silos,

Då lär du dig att känna denne lille krabat mera och det är roligt att du har din dotter hos dig så ni kan dela erfarenheter och annat småsnack mellan mor och dotter.
Jag har inga barnbarn än, och hoppas att de tänker sig för att det blir tuffare med småbarn när man blir äldre, men jag bara hoppas, men tjatar inte på henne om det, men hon vet nog vad jag tänker på.

Jag reser till Tyskland nu i början av oktober och vi har pratat om att ta en sväng till London, men sedan vill vi komma bort över julen och dottern med kompissar och deras makar åker till Tailand vid jul.

Ha det så gott med ditt barnbarn och med allt, tänker på dig! .... fuchian ....
Motti
Grattis Silo, jamitt tredje barnbarn fyllde 1 år den 11 september :)jo visst är dom härliga barnbarna ,livets grädde liksom men det kan vara jobbigt också att ha alla på en gång likväl hinner de knappt hem förän man längtar efterdom igen wub.gif
Snöflinga
Grattis Silos rose.gif Så söta ni ser ut, tryggt och gosigt för den lille wub.gif vovven i bakgrunden ser också ut att må bra ...
Motti
Bland det bästa med barnbarna är att man får sjunga igen rolleyes.gif alla barnvisor som man sjöng när man var barn och när mina var barn:)när dottern är här så sjunger vi mycket ihop med barnbarna och det får mig att må så himmla bra hjärtat blir alldeles varmt ja i hela kroppen.Håller med Silos att man piggar på sig och lever upp när barnbarna är hos en,dom är mitt allt det bästa som finns förutom mina egna barn då ;)Ska på födelsekalas på söndag då vårt älsta barnbarn ska firas,hon fyllde 8 år i tisdags och hon har önskat sig en MP3 spelare ;)och böcker.Till och med jularna har levt upp tack vare barnbarna!
silos
Tack för era goa svar! smiley_small_hug.gif
Mitt barnbarn tycker om finska tangos bravo.gif
Dessutom talar jag enbart finska till honom och sjunger finska sånger.

Här nedan är åter igen addressen till min blog.Det finns nya bilder att titta på....

En glad höst önskar jag er allaihoppa! smiley_small_hug.gif

Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon