Full version: Fyllt på Inspiration
kerstin z5-6
med mera påAppeltern/inspirationsträdgårdar
Dammar, japanska trädgården,buxbom, höstpysseltips och sånt.
Nya bilder kommer eftersom
Alla bilder från Hollands 3 främsta visningsträdgårdar
blomma.gif
Gunilla T
Vilka vackra bilder!...om jag inte vore för gammal skulle jag bygga en park wink.gif
sqrulan
Ohhh så mycket fint, så skulle man vilja ha det! Hoppas att jag kan spara den länken på nåtvis. g.gif
fuchsian
Så himla fint att man bara ..... confused.gif När vi reser, så brukar jag pricka in en del slott och trädgårdar och jag älskar att gå i den miljön och njuta av allt det fina och så himla välorganiserad!
Det kan bli en del gnäll fr. Maken, men jag hör inte, helt i min värld.
Min ena väninna och jag skulle resa till Hålland på blomsterresa och jag bokade den resan, men hon avled hastigt, så vi kom inte iväg och maken arbetade då, så han kunde inte rycka in som reskamrat, men dit ska jag en dag. .... fuchian.....
sqrulan
Ta en engångs biljett till Pluto fuchian!!!! Eller res bara.....
kerstin z5-6
Lägg till länken i mina favoriter, Sqrulan ,se till att den slutar med blogspot.com.o ingen mer text -då ser du vad jag nyss lagt dit.Har nog bilder så det räcker till jul smile.gif
Kryddan03
Vilka härliga och vackra bilder, Kerstin! tummenupp.gif
Kommer absolut att lägga den bland mina favoriter och gå in när jag behöver inspiration och lite tröst under de kommande vintermånaderna. smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon