skogstroll
När jag går in under Natur så tycker jag det är lite lite inlägg, det är som om alla de tusen man borde kunna hitta inte finns med.... nån som vet om det är jag som är koko (mer än vanligt då...) eller om det är nåt fel?
Berith
Om du kollar längst ner på Natur-sidan så kan du välja att visa inlägg från idag, 30 dagar osv eller alla. Du kan också välja att se alla inlägg eller tex de trådar du själv startat. Väljer man alla inlägg blir det 85 sidor med trådar.

yes.gif
skogstroll
jaså jaha... använder mest "Nya inlägg" så efter ett antal år hajar jag ändå inte haha whistling.gif Nåja tack för hjälpen!
Myosotis
CITAT (Berith @ 29-09-2010, 11:58) *
Om du kollar längst ner på Natur-sidan så kan du välja att visa inlägg från idag, 30 dagar osv eller alla. Du kan också välja att se alla inlägg eller tex de trådar du själv startat. Väljer man alla inlägg blir det 85 sidor med trådar.

yes.gif

yaay.gif Tack!! Har alltid tyckt att det var så svårt att hitta en tråd om man inte mindes vem som startat den...
Meriona
Ha! Även jag fick lära mig nåt nytt. Tack! smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon