Full version: Annandag jul!
Fialotta
God Fortsättning Allihop!
Hoppas ni haft en lika fin och mysig jul som jag!
I dag ligger isen fint på sjön ..men jag skulle aldrig i livet gå ut på den,
men fåglarna trivs på den och dom tar sig en tur på fötterna
ser jag!

Ha en bra dag! wub.gif
Katrina
Ett Gott Slut På Året önskar jag dig & alla andra!

Här har vi också is på sjön, långa promenader gör vi på den liksom resten av "bygden".
Det gäller att få igång dallret i julfläsket! biggrin.gif

"Vår" sjö är liten och grund, isen är ca 30cm tjock. Det känns helt tryggt att gå på den.

Önskar jag slapp åka till jobbet imorgon, nu när jag äntligen börjar känna mig ledig... sad.gif

Men, inte gnälla!, det finns värre saker här i världen - att inte kunna åka nånstans t ex.
Cal
Julen är underbar och stressig, som vanligt...
Själv har jag fått jobba idag (ca 10 timmar övertid), och jobbar som vanligt imorgon. Så nä, man ska inte klaga... Jag ser fram emot nästa lön! tongue.gif
Men det är klart.. man blir ju lite snurrig av allt jobb... wacko.gif
*Felix matte*
CITAT (maudan @ 26-12-2002, 11:16)
Hoppas ni haft en lika fin och mysig jul som jag!

Visst har vi det. Lugnt och skönt som det ska
och lagom (?) mängd av god mat.

Stressen hade vi skickat på utlandsresa tongue.gif biggrin.gif
så vi har bara myst och mått gott.

Isen på "vår" sjö håller garanterat för en promenad men kylan har fått oss att stanna inomhus. -23 i morse
Eva i Skåne
Visst har min jul varit behaglig, sovmornar och mysigt slappande i soffan, nästan på gränsen till tråkigt idag när det varit så grått. Det inbjöd inte till promenader heller eftersom det småregnade.
Det märks att barnen är tonåringar. Det är inte sån hets med många och stora julklappar längre, nu är det få men dyrare som gäller wink.gif . Efter julklappsutdelningen försvinner de i sin värld av dataspel, skivor och böcker och syns mest till när det är dags att äta.