sqrulan
smiley_small_hug.gif Många av er är fina vänner alla egentligen!

Tack för att ni finns, jag behövde er inte förr men nu är ni en liten del av mitt liv!
*Stintan*
smiley_small_hug.gif
netha
Stor kram!
sqrulan
Tack! Tycker att det behövs lite kärlek här på forumet! Vi tycker ju trots allt om varandra, eller hur?
Motti
Gulligt skrivet sqrulan :)men vi är ju inte riktiga vänner vi är Cybervänner ,riktiga vänner kan man ta på ringa till och de kommer när man behöver dom;) finns där när det är skitjobbigt osv men visst finns det många här som man upplever som "vänner" fast de är ju som sakt inga vänner man kan "ta på" de är Cybervänner rolleyes.gif har man det tråkigt kan man alltid gå in här på Småprat och få lite gemenskap och få skriva av sig både det ena och det andra.Ha det så bra sqrulan:)
AndersKbg
Detta är kärlek. wub.gif

Skojar bara. För få moderater här. yahoo.gif
Överbölingen
Kram Sqrulan och det är det här jag kallar för en liten bit humanism.
Motti
Anders Kgb här har du en tvättäkta Moderat smiley_small_hug.gif så du är inte helt ensam ,fast jag har en skum känsla av att det bara är du och jag som är Moderater här naughty.gif ja så vi får väl hålla ihop smile.gif
Olle A
God morgon Sqrulan! smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif

Olle
sommarhumla
Det är klart att man vill bli omtyckt och älskad.
Visst är det skillnad på forum-vänner och vänner IRL, men det ena behöver ju inte utesluta det andra.
Annica J
Kram till dig Sqrulan smiley_small_hug.gif blomma.gif Vet vad du menar. ha en jättebra helg

Kram Annica
Aqvakul
Alla vill väl vara omtyckta - men alla kan inte älska alla och de verkliga vännerna är ofta ganska få..
Irene_L
Kram Sqrulan!
smiley_small_hug.gif kompiskram.gif
Elisabeth-Västkustkolonisten
CITAT (Aqvakul @ 02-10-2010, 08:16) *
Alla vill väl vara omtyckta - men alla kan inte älska alla och de verkliga vännerna är ofta ganska få..

Men hellre få och riktiga vänner.

Att bli älskad är för mig att ge och ta. Först ge själv och sedan ta....
mamamaggan
CITAT (Aqvakul @ 02-10-2010, 08:16) *

Så är det , hellre tre vänner som man kan lita på i ur och skur än många som flyr när man verkligen behöver dem.

En riktig vän är också den som kan ge dig kritik utan att stormskälla på dig .
Aqvakul
CITAT (Elisabeth-Västkustkolonisten @ 02-10-2010, 08:26) *
Men hellre få och riktiga vänner.

Att bli älskad är för mig att ge och ta. Först ge själv och sedan ta....

yes.gif
*Stintan*
Kram Sqrulan! kram2.gif smiley_small_hug.gif
Klint
Jag vill iallafall! kompiskram.gif
bergvallmo
Klart man vill bli omyckt och älskad här i livet. Det är ju liksom hela grejen. Kram på er och skaffa er en bra dag... smiley_small_hug.gif
titti49zon6
Kram Sqrulan, gillar dig....ha en bra dag smiley_small_hug.gif
Cacki
Kramis sqrulan...och alla andra också för den delen! smiley_small_hug.gif
Tror nog att alla som är här har ett visst utbyte av Odla annars vore man inte här. Oftast är det här ett väldigt trevligt tidsfördriv och det är fantastiskt att man kan "träffa" så många människor som man inte kan irl. genom bara några knapptryck. smile.gif
sqrulan
smiley_small_hug.gif Tusen kramar till er alla! Jag tittar in nästan varje dag här för att se hur ni har det, ja jag vet att det inte är irl. Men ni förgyller min vardag, okej ibland blir det förmycke dator men det är ju mitt eget fel. giggle.gif
Planera nu för vintern, köp hem lite varma långkalsonger, sockor och halsdukar så att ni håller er friska så ska vi kämpa oss igenom ännu en svensk vinter.
Alba
En stor kram till dig Sqrulan.
smiley_small_hug.gif
Olle A
Stor kram härifrån också! smiley_small_hug.gif

Olle
*Stintan*
kram2.gif smiley_small_hug.gif hela dan!
mamamaggan
smiley_small_hug.gif Sqrulan !

Hoppas att jag inte lägger sordin på tråden genom att säga att , visst jag bli omtyckt och älskad , men ibland är jag hellre illa omtyckt av vissa än älskad av just dem.
Anma
Alla är omtyckta och älskade av någon! Glöm aldrig det! wub.gif
Aqvakul
CITAT (Anma @ 05-10-2010, 19:57) *
Alla är omtyckta och älskade av någon! Glöm aldrig det! wub.gif

yes.gif
zissi
smiley_small_hug.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon