Full version: Hundpromenad
renate
ohmy.gif Oj,så mycket snö vi har nu.Jag var ute i skogen med Olivia,vi var helt slut när vi kom hem men vackert var det.Kameran var med så klart,lade in bilder i mitt album 'skogspromenad med hunden'. rolleyes.gif

Posse
CITAT (renate @ 31-01-2004, 13:03)
ohmy.gif Oj,så mycket snö vi har nu.Jag var ute i skogen med Olivia,vi var helt slut när vi kom hem men vackert var det.Kameran var med så klart,lade in bilder i mitt album 'skogspromenad med hunden'. rolleyes.gif

De redigt snönertyngda granarna verkar vara av John Bauer-typ. Jag tycker mig tydligt skymta ögon, näsa och händer på åtminstone en av dem! rolleyes.gif
renate
CITAT (Posse @ 31-01-2004, 20:00)
CITAT (renate @ 31-01-2004, 13:03)

De redigt snönertyngda granarna verkar vara av John Bauer-typ. Jag tycker mig tydligt skymta ögon, näsa och händer på åtminstone en av dem! rolleyes.gif

På sätt och vis har du rätt,lite trollsk är det och landskapet stämmer nästan 'Smålands mörka skogar'.Jag bor i Smålands landskap men tillhör Hallands län. unsure.gif
Nu har temperaturen sjunkit och det snöar igen. ohmy.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon