Hej, när jag rensade upp lite i där ute idag såg jag en massa sådana här högar? Vad är det och vad ska jag göra med dem? Jag såg dem först hos purjon, men när jag hittade närmare fanns de även på fler ställen.
[attachment=55289:DSCN1825.JPG]
Maskarnas ihärdiga arbete efter tex en regnig dag ser ut så där
Hej
Du kan borta dem på handen .
Obs
Bilden ser ut inte bra så jag tycker att de ser ut som Svamp , i alla fall som jag sa du kan borta dem på handen med hjälp av hand verktyg.
H:Bassam
Gossen Ruda
04-10-2010, 07:12
Bassam har talat, ingen begriper något.

Jag har grunnat på frågan men fattar nada. Jag skulle nog vilja peta och undersöka närmare. Någon djurtoalett kanske? En del fåglar har liknande pluttar men inte så små. Men färgen?
skogstroll
04-10-2010, 07:41
nåt slags mök? ser ut som pellets av nåt slag men det finns säkert nån som bajsar sådär
Det är verkligen fullt av sådana högar speciellt bland purjon, jag har inte tänkt på att jag sett det förrut.
Hej Gossen
Alla förstår mig utan du , jag vet inte varför .
Jag förstår dig överhuvudtaget inte Bassam. Jag förstår inte vad du skriver, jag förstår inte vad du menar och jag förstår inte alls varför du alltid ska vara så kvick med att säga att något är "svamp" eller liknande.
kerstin z5-6
04-10-2010, 19:17
svamp är det inte
Gossen Ruda
05-10-2010, 20:16
CITAT (Bassam @ 04-10-2010, 17:44)

Hej Gossen
Alla förstår mig utan du , jag vet inte varför .
För det mesta är det mycket i dina inlägg som är svårförståeligt, men det är mest jag som påpekar detta. De andra ids inte.
Jag tycker det ser ut som efter en ihärdig mask. Kanske lite stor hög men den hittade kasnke mycket att äta?

Om du inte ser andra spår av skador så är det nog mask.
Jag tycker det liknar mest katt(sand)pellets som man har i kattlådor inomhus! Har nån tömt kattlådan i ditt land??
zaaritha
22-10-2010, 21:29
Jag förstår!
Man får väl tänka lite!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du
klicka här.