Indie
är det någon som har något soligt minne från sevärd trädgård eller park som ni sett kanske i somras och kan rekommendera?
Lääängtar så jag håller på att smälla av till våren och sommaren..

sleep.gif
nilla
Var i landet finns du? Jag älskar att flanera i Bergianska trädgården, Stockholm - minst en gång varannan vecka sniffar jag runt och följer utvecklingen. Finns mycket roliga träd bl.a
Gjorde också ett trevligt besök på Hällekis säteri vid Kinnekulle + Läckö slott : Båda ställena sevärda om du är i närheten av Vänern.

Gunilla
Indie
Tack för tipset !!!
jag finns i Småland.har inte besökt Bergianska trädgården men tänkt många gånger när jag varit i Stockholm....men de andra familjemedlemmarna har alltid röstat ner mitt förslag och oftast har det slutat med en fotbollsmatch istället.(Hrmmm)
man kanske skall strunta i att ta med sig familjen! så att man kan sitta under "korkeken och lukta på blommorna ifred"
vad finns det mer i Bergianska trädgården?
Tips på trädgård/park närmare Småland?

sleep.gif

Indie
Unn
Vore jag smålandsbo hade jag gärna besökt Linnés Råshult...fast där kanske du redan har varit?

smile.gif Unn
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon