Full version: Tungt
netaave
Slår upp familjesidan i tidningen idag och upptäcker att ännu en av dotterns medsystrar dött av sin hjärntumör. 21 år gammal.
Ett barn som hade en tumör av betydligt allvarligare slag än min dotters och som gjorde henne både utvecklingsstörd och rullstolsbunden från 3 års ålder. Men också ett barn som var otroligt lycklig och spred mycket glädje. Hon tjöt rätt ut då man träffades eller hälsade på, skulle kramas och pussas femtioelva gånger. Hon hade en otroligt stor livsglädje.
Familjen har haft det tufft men på senare år fick dom avlastning varannan vecka och hjälpmedel som toa med dusch i och sånna saker som underlättat i vardagen.
Vi har inte träffats på några år nu eftersom jag upphört med allt föreningsarbete i barncancerförening och fond. Men det känns ändå otroligt tungt idag då vi kämpade sida vid sida då det var som värst för oss och vi umgicks även privat en tid.
Wilmer
Vilken kamp den familjen har gått igenom trostar.gif ni med förståss.
netaave
CITAT (Wilmer @ 05-10-2010, 13:44) *
Vilken kamp den familjen har gått igenom trostar.gif ni med förståss.

Ja men ingenting mot vad dom haft.
Eva i Skåne
Du skickar väl en hälsning till familjen? Även om ni inte haft kontakt på några år så känns det nog bra för dom att veta att ni tänker på dom.

Det är grymt när unga människor dör. -cry-.gif
malcolm
Usch vad tråkigt, ni får leva på de ljusa minnena.
netaave
CITAT (Eva i Skåne @ 05-10-2010, 14:42) *
Du skickar väl en hälsning till familjen? Även om ni inte haft kontakt på några år så känns det nog bra för dom att veta att ni tänker på dom.

Det är grymt när unga människor dör. -cry-.gif

Jajamen det har jag gjort, skrev ett brev idag och ringt runt i landet till dom som var med då och samlat in pengar till blommor.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon