Full version: Klikkbare adresser
Dag
Når jeg skriver adressen til mine hjemmesider i et innlegg, så blir den ikke klikkbar:
www.daglyngar.no
Det blir det på alle de andre fora der jeg deltar.
Dag
Kryddan03
CITAT (Dag @ 06-10-2010, 22:23) *
Når jeg skriver adressen til mine hjemmesider i et innlegg, så blir den ikke klikkbar:
www.daglyngar.no
Det blir det på alle de andre fora der jeg deltar.
Dag

Verkar som att du måste ha http:// med för att forumet skall förstå att det är en hyperlänk när du skriver in den direkt:
http://www.daglyngar.no

Det känns lite premillennium faktiskt. wink.gif

Annars kan du använda Infoga länk (2:a knappen till höger om smileysarna). Då kan du skriva in en beskrivande text också. smile.gif
Dag Lyngars vackra rosor
*Stintan*
Om du kopierar adressen uppe i adressfältet och sedan klistrar in den i inlägget du skriver så brukar den bli klickbar.
Meriona
Undrar om det ni skriver Kryddan och Stintan, alltså olika sätt att skriva länkar kan vara orsaken till att jag ibland kan klicka på länkar när jag inte är inloggad och ibland inte? Fast det var lite OT, men Dag har ju fått svar på sin fråga.
Kryddan03
CITAT (Meriona @ 07-10-2010, 22:21) *
Undrar om det ni skriver Kryddan och Stintan, alltså olika sätt att skriva länkar kan vara orsaken till att jag ibland kan klicka på länkar när jag inte är inloggad och ibland inte? Fast det var lite OT, men Dag har ju fått svar på sin fråga.

Hm, ingen aning eftersom jag alltid är inloggad. Men, det verkar ju ganska troligt om det blir så för dig. Är det de direkt inklistrade du kan klicka på då eller de man skriver en beskrivning på?
Meriona
CITAT (Kryddan03 @ 07-10-2010, 22:33) *
Hm, ingen aning eftersom jag alltid är inloggad. Men, det verkar ju ganska troligt om det blir så för dig. Är det de direkt inklistrade du kan klicka på då eller de man skriver en beskrivning på?

Det är ju det jag inte har en aning om, jag ser bara en länk och ibland funkar den och ibland inte när man inte är inloggad. sad.gif
Dag
Takk for svar bravo.gif
Dag
Kryddan03
CITAT (Dag @ 09-10-2010, 13:17) *
Takk for svar bravo.gif
Dag

Tack för att jag återigen fick en anledning att gå in och titta på dina underbara rosor! smile.gif

(Du har en väldigt snygg och trevlig hemsida också. wink.gif)
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon