Nej varför skämmas för det man ser på?
Men inte skulle jag ödsla min tid på div program som jag anser vara tidsfördriv.
TIDSFÖRDRIV!!!!! Vilket fult epitet!!!
Så vitt jag vet har jag ALDRIG sett en såpa!! Men det innebär inte att jag skulle vara bättre/sämre än de som nu ser dessa. Bara att jag inte är intresserad och vill INTE fördriva min tid.
Andra skulle säkert anse att det är fördärv av tid att göra andra saker som jag lägger min tid på (Fantomen på toaletten t.ex. ...

) Lösa korsord: "Hur kan du slösa tid på sånt ???"
Men visst jag tittar gärna på: Oprah ... TROTS att jag är gubbe!!! Men inte tittar jag på henne jämt... Vissa program ligger helt utanför min horizont.. samma med Dr Phil...
Bingolotto: ALDRIG
Jeopardy: I mån av tid
Tipsextra: ALLLLLLLLLLLDRIG!!!!!
Gladiatorerna : har sett 2-3 avsnitt ca 2 år tillbaka med min dotter
Fångarna på fortet : se gladiatorerna
Fame factory: ??? WAS is dass (har bara 1,2 och tv4)
Big brother:: ??? was is dass
Vem vill blir Millionär: om tid finnes
En mot alla: Tja fast nu verkar det uttjatat
Gröna rum: gärna
Antikrundan: Nej fy f......
Baywatch: aldrig
Långfilmer: Gärna, speciellt äldre Hitchcock o dyl
Arns rike : Ja men inget måste!
UR: om jag är hemma när de går.... har hittat massor av godbitar: hur man skriver (heter det så?) Kalligrafi, Historia, Ukulllespel, Flamencodans. (fast inget jag kan eller vill göra men kul att se på) osv
Tacka vet jag radions P1 . Den slår jag på kl 0530 sen får den gå till den tar slut ca 0100 (men jag är inte hemma/vaken hela den tiden) Trots att många program INTE faller mig på läppen får radion gå ändå, Man vet ALDRIG Det kan finnas inslag som är intressanta och DÅ kan man spetsa öronen.
"Spetsa öronen" vilket uttryck!! Måste jag nog fråga "Språket" i P1 om....
"Man blir inte intellektuell bara för att man inte har TV." så sant så