Full version: Jag letar en bok!
asali
Är de någon som vet hur man kan få tag på "Handbok för köksträdgården" av Lena Israelsson? Den verkar vara slut överallt.
Peztis
Det verkar vara svårt att få tag i den, har sett trådar om andra som också vil ha den.

Såg att man på Bokbörsen kan lägga in bevakning, vet inte hur det funkar men det kan det ju vara värt.
Sedan fins den ju att låna på bibliotek...

Eller kontakta förlaget och fråga om de tänkt sig fler nytryck/utgåvor.

Jaga på loppmarknader...
mojan
Det finns antikvariat där man kan lägga in bevakning. Jag lyckades hitta en bok på det sättet. Kommer inte ihåg vad antikvariatet hette men googla så hittar du nog.
Peztis
Mojan, var inte det Bokbörsen som jag nämde ovan?
Fast det är klart, det finns väl fler...
Kryddan03
Är det antikvariat.net?
En hemsida där man kan söka bland nästan hundra antikvariat i Norden.
De har något de kallar Önskelistan där man får mejl om den boken man önskat kommer in. Är det fler som önskat samma bok är det först till kvarn som gäller.
Christa
Den har varit med på bokrean två år i rad så de kanske trycker nya till den.
linusida
adlibris har den
mojan
CITAT (Peztis @ 19-10-2010, 17:18) *
Mojan, var inte det Bokbörsen som jag nämde ovan?
Fast det är klart, det finns väl fler...

Var tvungen att leta igenom mina mejl lite.
Antikvariatet hette www.rosendahlsantikvariat.se men själva inköpet gick via Bokbörsen.
Peztis
CITAT (linusida @ 20-10-2010, 15:29) *
adlibris har den

Nej, den har utgått ur deras sortiment: http://www.adlibris.com/se/product.aspx?isbn=9146215956
asali
Ja nu har jag lagt in att jag är intresserad av den på den där sidan, hoppas hoppas att den kommer in nån gång:).
Kajsa Kavat
Håller tummarna för dig asali att du hittar den. tummenupp.gif Jag har den själv, en riktig Bibel! biggrin.gif
aldo
Har nu letat efter boken i min flyttlåda men den var inte kvar så den åkte med när jag lämnade till loppis i somras .

WingDing
Är de denna goken ?

http://www.boksson.se/handbok-for-kokstrad...9146215950.html
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon