blomkronan
På IKEA har dom ett hyllsystem som fungera tummenupp.gif
Dom hyllor som finns till växthus är alldeles för dyra tycker jag, dessutom vill jag ha möjligheten att flytta på hyllorna lätt när växterna växer. Jag köpte på willabgarden extra långa skruvar och det blev perfekt bravo.gif

[attachment=55785:hylla_i_v_xthus.JPG]

Nu är det bara hyllorna som saknas, och till det tänkte jag att man kan ta typ kompostgaller och såga till, till rätt djup.

i går satte jag upp skenorna och jag blev så nöjd att jag kände... att jag måste få dela med mig till er med min idé.

edit: glömde säga att det fungerar som elfa-systemet, med flyttbara konsoler biggrin.gif
dalkullan
Tack för tipset!!!!
kagu
Tack snälla för att du delade med dej av detta tips. Jag ska genast åka till IKEA....

Hälsningar
Solstorm
För massa år sedan så behövde jag massa sådan till hyllor. Jag hittade billigt hos en skrothandlare, det blev mycket pengar att spara eftersom jag behövde så mycket.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon