Full version: Kvinnors hemliga liv
netha
Ser just nu på trean ....

Kvinnors hemliga liv sad.gif

Visst är det väl konstigt att det ALLTID och fortfarande år 2010 är kvinnan som förtrycks.
Motti
Hemligt liv ? när hade man det sist naughty.gif
Alexander-VG-zon3
jag vet inte vad jag ska skriva, jag får sluta tänka på det annars börjar jag gråta eller nåt.

tycker det är helt sjukt den makt dom gamla gubbarna har, och all våld och våldtäckter och bortgifta barn. all misshandel. och styrning. 200bäbisar begravda på en månad!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!helt sjukt hela alltet. och sedan i detta område finns ju sekten insnärjt i rättssystemet. och styr allt och kan göra vad dom vill med människorna.

jag fattar inte hur det kan fortgå så som det gjort och gör i ett ''modern'' land som usa, varför dom inte tar ditt militären eller nåt och bara går in och löser upp och skjuter alla gubbar.
netha
CITAT (flaxss @ 25-10-2010, 23:05) *
jag vet inte vad jag ska skriva, jag får sluta tänka på det annars börjar jag gråta eller nåt.

tycker det är helt sjukt den makt dom gamla gubbarna har, och all våld och våldtäckter och bortgifta barn. all misshandel. och styrning. 200bäbisar begravda på en månad!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!helt sjukt hela alltet. och sedan i detta område finns ju sekten insnärjt i rättssystemet. och styr allt och kan göra vad dom vill med människorna.

jag fattar inte hur det kan fortgå så som det gjort och gör i ett ''modern'' land som usa, varför dom inte tar ditt militären eller nåt och bara går in och löser upp och skjuter alla gubbar.

Precis så tänkte jag ... USA som är så duktig på att ta tag i och rensa i andra länder ... varför tar de inte tag i allt sjukt som pågår därhemma????

Mår faktiskt illa efter att ha sett programmet. sad.gif Stackars alla barn ... och ännu mer stackars alla barn som inte var friska ... kanske fick de en extra skjuts till dödens boningar. -cry-.gif
kerstin z5-6
USA ÄR inte ett modert land" tyvärr de har en lång, lång väg att gå.Men visst är det gräsligt vad som görs i religionen namn i alla världsdelar.
netha
CITAT (kerstin z5-6 @ 25-10-2010, 23:11) *
USA ÄR inte ett modert land" tyvärr de har en lång, lång väg att gå.Men visst är det gräsligt vad som görs i religionen namn i alla världsdelar.

Visst är det konstigt att alltid när det gäller "i religionens namn" ... då handlar det om att förtrycka kvinnan. b:(
Och så klart har det inget med religion att göra ... mer med männens maktbehov.
fuchsian
Detta med våld från män är en riktigt skitig sak.
Tänka sig alla de små barnen som även föräldrarna säljer till turister för att få mat.... Det är ju horribelt!

Har följt en amerikansk program som handlade om detta och det får mig bara att skrika rätt ut....
Med vilken rätt ska dessa män förnedra och skada barnen!!! Ingen sån rätt finns det inte, men det pågår ju hela tiden.
Jag är lite extrem av mig, men jag tar inte till överdrivet när jag skulle vilja kastrera alla dessa våldsmän.

Kyrkan blundar åt detta, bara de är nöjda och fått sina behov tillgodosatta, så några pater noster, så sen börjar man från början.

Jag önskade att jag hade vågat sticka kniven i den som gjorde mitt liv till helvete. ..Fuchsian ......
Fjortispower
CITAT (Motti @ 25-10-2010, 22:42) *
Hemligt liv ? när hade man det sist naughty.gif

Haha typ okej...
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon