Full version: ENSAM
Sidor: 1, 2
emmas matte
Nu är det 11 dagar sedan min sambo dog, den 15 oktober, fy vad det är svårt att fatta att jag nu är ensam och att han aldrig kommer tillbaka.
Meriona
Men,vad säger du? -cry-.gif trostar.gif Så hemskt tråkigt!
trostar.gif Usch vilket mörker och tomhet du måste befinna dig i.
Christina i Taxinge~
Jag har inga ord som kan hjälpa.....men hoppas att du för varje dag hittar tillbaka till ditt liv.
Skickar min allra varmaste medkänsla!
trostar.gif
Fny
nej ooo vad hemskt! ohmy.gif Jag kan inte ens föreställa mig hur hemskt det måste kännas... no.gif crying.gif
enorm jättekram från mig! trostar.gif
*Stintan*
Så tragiskt. Mina varmaste tankar går till dig och jag hoppas att du snart kan se ett ljus ut ur tomheten och mörkret ändå. trostar.gif
malcolm
Lider med dig. smiley_small_hug.gif
Olle A
Usch, vad jobbigt du måste ha det. Jag skickar en stor, varm tröstekram. trostar.gif

Olle
ninnisky
Alla varma kramar jag har skickar jag till dig idag - det är ingen stor tröst just nu - men ljuset kommer tillbaka det vet jag smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif och många fler... trostar.gif
Anma
Tänker på dig och skickar dig en massa "orka med" kramar.
Aqvakul
trostar.gif kompiskram.gif
Biggan_
Varmaste tankar och kramar till dej! rose.gif
Cathis
trostar.gif Sänder varma hälsningar till dig och en stor tröstekram
herkules
jag beklagar sorgen smiley_small_hug.gif
fuchsian
Emmas matte,

Det hjälper inte hur mycket man beklagar sig, även att jag gör det, för det som har hänt dig är så stort och fruktansvärda.
Hur har du orkat? Kom det plötsligt?
Du behöver inte svara om det gör för ont, tids nog orkar du tala om det.

Vi är många som tänker på dig, så känn dig inte ensam, utan skriv till oss när du känner för. .... smiley_small_hug.gif Tänker på dig. .. Fuchsian .....
Gunilla T
Beklagar din stora sorg.
Eva-Helene
Men så tragiskt crying.gif
Låt nu sorgen ha sin gång så ska du se att efter en tid blir den lite lite lite lättare att bära för varje dag. Jag hoppas verkligen att du har någon god vän som du kan prata med och som låter dig prata om din sorg och om allt annat.
Jag vet av egen erfarenhet att det är svårt att anpassa sig till att vara ensam, men det går. Trots att det inte verkar så just nu...
trostar.gif
Skruttis
Jag beklagar sorgen! trostar.gif
Förstår att det måste vara hemskt tungt.
Fenja
Jag beklagar... Unna dig nu att sörja och gråta ordentligt och ge utlopp för dina känslor. Även om det inte känns så nu så kommer du en dag att kunna se tillbaka med glädje och utan smärta.
Tröstekram
Fenja
gnon49
Har alltid svårt att finna ord i sådana här situationer. Så jag sänder dig en styrkekram och hoppas att du snart kan le o minnas dom ljusa stunderna ni hade tillsammans.
andersen
Jag hittar heller inga ord, men känner igen sorgen när någon nära dör,du har en jobbig tid framför dej, men tids nog så får du någon form av ro, och därmed kraft att hitta ny glädje.
Malvia

Hej, beklagar din sorg, så ledsamt.

Det är svårt att fatta att det har hänt, ibland känns det som världen stannar upp.

Det kommer att ta tid att förstå och låt det ta den tid det tar. Ta en dag i taget, gör saker som du själv mår bra av.

Prata med folk, låt dem förstå att du vill prata ( om du vill det). Skriv gärna här även om du inte känner oss.

Tänd ljus, gå ofta till graven, lägg blommor, mm

Cacki
Även jag beklagar din sorg och skickar en stor varm kram till tröst.
Irene_L
Åhh vad ledsen jag blir för din skull! trostar.gif Skickar en tröst kram! Jag tänker på dig! trostar.gif

[attachment=55848:dikt_sorg.jpg]
sqrulan
trostar.gif Hittar inga ord! crying.gif Har du Emma kvar?
Alba
Jag tänker på dig och skickar en stor tröstekram.
kerstin z5-6
Beklagar din sorg.
Var med om samma sak i april,efter 11 dagar är man som förlamad,nu går det lite bättre men tungt är det forfarande.Vissa dagar är faktiskt bättre,går över gör det aldrig.
emmas matte
Tack för kramar.... jag har Emma och Eddie mina hundar och Bertils katter Matilda och simba (honor bägge) kvar utan djuren hade jag nog inte orkat... men de måste ha mat och vidare......
sqrulan
smiley_small_hug.gif
Motti
Livet är aldrig rättvist mot oss.Jag skickar också en tröstekram kompiskram.gif
xlxl67
Beklagar å det djupaste. Hoppas du hittar stöd i minnen o de runtom dig o kanske lite här också. Skriv gärna av dig o glöm inte att det är din sorg o du som bestämmer över den. trostar.gif
Klint
Känner med dej, gör det som känns rätt för dej, trostar.gif ta en dag i taget vi är ibland så svaga men oftast starkare än vi tror
bergvallmo
Kram trostar.gif
titti49zon6
Beklagar sorgen och skickar dig en stor tröstekram kompiskram.gif
netha
Beklagar sorgen och skickar många trostar.gif
anne-li i olofstorp
Men kära du!!!! kan inte annat än att tänka på dig och ge dig en stooooor kram som tröst!!! trostar.gif
zissi
trostar.gif trostar.gif
aanderss
kram
Ingela i Segersberg
Många tröstekramar från mig också kompiskram.gif
pejori
Beklagar din sorg och kramar om smiley_small_hug.gif trostar.gif
Nu är det tungt, men det blir bättre. Tiden hjälper dig...
Är så ledsen för din skull. trostar.gif

Red Top
Tänker på dig!
blomkronan
trostar.gif Beklagar sorgen smiley_small_hug.gif
Solstorm
trostar.gif Stackars dig. Jag hoppas att du har människor runt omkring dig och att du inte är helt ensam med din sorg. Med tiden blir det ju bättre men det tar tid. Hoppas att det snart kommer stunder då du kan glömma din sorg ibland. trostar.gif
Anki på Öland
Beklagar din sorg! kompiskram.gif
Anki
Myosotis
trostar.gif smiley_small_hug.gif
Monaxe
Beklagar verkligen sorgen, förstår att du känner dig som förlamad just nu. Sorgen har sin tid och tårarna måste få rinna.

Skönt att veta att du har dina djur runt dej, de ger mycket tröst genom sin kärlek och gör samtidigt att du håller dig kvar i vardagen, för som du säger, de behöver ju sin skötsel och och omvårdnad.

Massor av styrkekramar till dig! smiley_small_hug.gif

/Monica
Meriona
En stor kram idag också, Emmas Matte, så länge det behövs! smiley_small_hug.gif
Alba
En stor smiley_small_hug.gif till dig idag
silos
Beklagar sorgen från djupet av mitt hjärta!
smiley_small_hug.gif
Irene_L
[attachment=55877:Thinking_Of_You.gif]

En smiley_small_hug.gif till dig i dag!
emmas matte
Tack för att ni bryr er, det känns bra.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon