jenniepennie
Har hittat på amerikanska sajter, men kom på att någon härinne kanske har frön som de vill sälja smile.gif
tyffe
Om du söker efter penispeppar på tradera finns det flera som säljer frön där!
mimmi 1
tänkte precis tipsa om tradera...
ingrid fuxwall
Annars så har jag - tog reda på en massa frön idag
Monica i Nässjö
Penispepparfrön köpte jag för några år sedan, på tradera. Men jag vet inte jag... blev lite besviken... eller finns det karlar som har den här modellen på sina attribut? giggle.gif Nja, tror faktiskt de är lite överreklamerade. Någon som faktiskt fått penisliknande chili? [attachment=55875:chili.jpg]
Mentha-Arvensis
CITAT (Monica i Nässjö @ 27-10-2010, 22:55) *
Penispepparfrön köpte jag för några år sedan, på tradera. Men jag vet inte jag... blev lite besviken... eller finns det karlar som har den här modellen på sina attribut? giggle.gif Nja, tror faktiskt de är lite överreklamerade. Någon som faktiskt fått penisliknande chili? [attachment=55875:chili.jpg]

Den riktiga penisformen
kommer fram tredje året.

CITAT (jenniepennie @ 26-10-2010, 19:56) *
Har hittat på amerikanska sajter, men kom på att någon härinne kanske har frön som de vill sälja smile.gif

Vilken färg vill du ha??
mimmi 1
Tack för ett gott skratt! laugh.gif det var en skön samling snoppar!!

kolla på tradera, där finns dom nu, och en bild som är mer snopp-lik än dessa...

men en fråga då... hur är smaken? för visst vågar ni smaka wub.gif
Solstorm
Har sett bilder här på forumet som ser mycket "snoppiga" ut. Var det Dito Verde som hade tro?
Klint
Skogstroll visade bilder i tråden rolig mat h*n kanske har frön?
jenniepennie
Oj, inte varit inne här på ett gäng dagar (!) Roligt med så många svar.

Jasså den "rätta" formen kommer inte fram förrän tredje året? Då gäller det att få dem att överleva så länge då... sweatingbullets.gif
elinh
CITAT (Mentha-Arvensis @ 28-10-2010, 07:42) *
Vilken färg vill du ha??

vad finns det för färger?
Har bara sett röd, tror jag...
ingrid fuxwall
Men innan den blir röd så är den grön
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon