Full version: Spotify
Gertie
Det verkar som om "alla jag känner" redan har Spotify.
Behöver värva 6 medlemmar för att slippa reklamen.
Någon som är intresserad? help.gif
Myosotis
Kanske kanske... Kan du förklara lite mer, jag har inte fattat så bra. Finns det några risker med det, typ virus?
Gertie
På Spotify kan man lyssna på musik.
Där finns nästan allt man kan tänka sig.
Jag kan inte tänka mig att man får virus därifrån,
men kan ju naturligtvis inte lova.
Jag har haft Spotify c:a 2 år, och har aldrig fått virus.
Klint
Kanske här med, är det gratis? Jag vill inte heller ha reklam
Gertie
Det är absolut gratis.
Det är inte mycket reklam.
Kan du värva 6 medlemmar slipper du den.
Klint
Är det gratis och lagligt? ja isåfall och om du supportrar så har du en medlem här!
Alexander-VG-zon3
det är väl samma som jag reggade mig på innan

http://www.odla.nu/forums/index.php?showto...&hl=spotify

man måste ockås utföra en ''gratis kampanj, svara frågor'' sedan värva 6 medlemmar innan man får sitt premium. ganska dålig metod/stil av sidan. jag får väl se om några vill hjälpa mig, giggle.gif men chanserna att jag får premium är nog ganska små.
Gertie
Ja Flaxss, det är nog samma.
Det var väldigt töntiga frågor som skulle besvaras.
Får väl se om jag kan få ihop 6 personer som vill ha.

CITAT (Klint @ 27-10-2010, 19:12) *
Är det gratis och lagligt? ja isåfall och om du supportrar så har du en medlem här!

Ja, det är GRATIS och LAGLIGT.
PM:ar dig.
Alexander-VG-zon3
på slutet av frågorna måste man godkänna för att kunna fortsätta och få möjlighet till sitt premium. när man godkänner godkänner man ockås att få reklamerbjudande på mail, telefon. det var det iallafall när jag svarade. vet inte om det är samma nu ?.
Gertie
Jo, det är samma nu,. men det verkar som om man kan "avbeställa" reklamen sedan.
netha
Jag är BBB-kund och fick Spotify gratis ... inga frågor ställdes ... men jag får reklam ibland mitt i lyssnandet.
Piccante
Spotify free är numera helt fri att regga sig på man behöver ingen invite längre. Fattar inte varför man måste bjuda in folk, är det bar för att slippa reklamen??? Det är såpass lite reklam att jag står ut med den ändå.
Christa
Finns den bara på engelska?

Nu frågar jag i denna tråd så allt om Spotify hamnar på ett ställe. Om jag vill lyssna på en låt genom Spotify utgår jag i så fall från deras sida och hittar sidan med låtarna jag är intresserad genom den eller går jag in på sidan med de låtar jag är intresserad av och sedan till Spotify.

AndersKbg
Vet inte om jag förstår frågan men du ska iaf gå in på Spotify och söka det du vill höra.
Christa
CITAT (AndersKbg @ 13-11-2010, 20:45) *
Vet inte om jag förstår frågan men du ska iaf gå in på Spotify och söka det du vill höra.

Har dom något avtal med Spotify då eller hur funkar det egentligen?
AndersKbg
CITAT (Christa @ 13-11-2010, 20:52) *

Japp, artisterna som finns där får en viss peng för varje spelning.
I början hade de väldigt dåligt betalt och det var det som fick Magnus Uggla att gå i taket om du minns det.
Nu är avtalen bättre men det finns fortfarande ingen artist som blir rik på Spotify.
netha
CITAT (Christa @ 13-11-2010, 20:52) *

Här kan du läsa fakta om .... Spotify
Piccante
CITAT (Christa @ 13-11-2010, 20:21) *
Finns den bara på engelska?

Nu frågar jag i denna tråd så allt om Spotify hamnar på ett ställe. Om jag vill lyssna på en låt genom Spotify utgår jag i så fall från deras sida och hittar sidan med låtarna jag är intresserad genom den eller går jag in på sidan med de låtar jag är intresserad av och sedan till Spotify.

Spotify är som ett bibliotek, du söker på Spotify och hittar de album/ singlar som finns med den artisten och spelar dom i spotify. Du kan lägga till album/ låtar i din spellista på spotify så du inte behöver söka upp dom igen.
skånepåg
Vill ni ha över hundra artister och playlists så kan ni lägga till mej http://open.spotify.com/user/pjater81
Christa
CITAT (netha @ 13-11-2010, 20:56) *
Här kan du läsa fakta om .... Spotify

Tack netha det var en bra länk. Engelska är inte min starka sida och här finns ju en bra förklaring på svenska.
storm
CITAT (skånepåg @ 13-11-2010, 23:04) *
Vill ni ha över hundra artister och playlists så kan ni lägga till mej http://open.spotify.com/user/pjater81

tummenupp.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon