kluringen
Inga problem att bada den här inte

SLASKKAT.JPG

BADKATT.JPG

giggle.gif
Anki på Öland
Vilken fin katt!!!
Anki
Bolltistel
Skojigt! Och inte ser det alls ut som en turkisk van-katt heller. De är ju annars kända för att gilla bad.

http://www.turkiskvan.cybersite.se/turkiskvan.html
Motti
visst är det väl en Bengal du har ?vet så väl vad det är för kattras men är just nu osäker:)Vilket fall en vacker katt men mer krävande an andra raser tror jag,mer av det vilda i sig väl ?
Monaxe
Oh vilken vacker katt! Ras?
kluringen
Jo, det är en bengalpojke. Den sällaste katt jag någonsin har haft. Godmodig, kan man säga. Hans busiga abessinier kompis är etter värre. Snäll hon med och charmig som få, men hon river huset. Massakerar krukväxterna, kutar iväg med mina småsaker, trakkaserar bengalen med små gåvor osv. Lägger ut en bild här på båda.

godingar
Monaxe
CITAT (kluringen @ 28-10-2010, 00:42) *
Jo, det är en bengalpojke. Den sällaste katt jag någonsin har haft. Godmodig, kan man säga. Hans busiga abessinier kompis är etter värre. Snäll hon med och charmig som få, men hon river huset. Massakerar krukväxterna, kutar iväg med mina småsaker, trakkaserar bengalen med små gåvor osv. Lägger ut en bild här på båda.

godingar

Ljuvliga!
Anki på Öland
CITAT (kluringen @ 28-10-2010, 00:42) *

godingar

wub.gif
Anki
Fenja
Åh, vilken liten goding!! Jag har också en bengal som inte alls är rastypisk utan hur lugn och filosofisk som helst.
Mvh
Fenja
Myosotis
Så vacker katt!!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon