Full version: Hej alla gäster!
Christa
Det är förhållandevis många gäster i forumet men ganska liten aktivitet på skrivandet åtminstone i köksträdgården. Skulle vara roligt om fler är med och skriver och inte bara läser.

Låg aktivitet gör nog också att färre skriver så det blir en ond cirkel. Man kan ju skriva något även om det inte direkt är svar på en fråga.
Peztis
Tydligen är det en del medlemmar som väljer att titta in om som anonyma efter påhopp som "du är ju alltid inloggad"...

Himla trist och jag fattar inte vad någon vinner på kommentarer som dessa!
dkhenrik
Jeg vil meget gerne skrive med næste år, håber at få gang i lidt chili på balkongen - og så mine urter, men de hører jo hjemme i kryddväxter ;-)
rosita
Ibland loggas jag inte in automatiskt och då står man ju som gäst utan att det är meningen. Jag vet inte om det beror på min dator, eller om det beror på att man loggas ut från forumet ibland. Det är i alla fall inte min mening och jag lägger först märke till det då jag ska skriva ett inlägg. Kanske detta händer fler än mig?!
Preussen
CITAT (rosita @ 29-10-2010, 11:20) *
Ibland loggas jag inte in automatiskt och då står man ju som gäst utan att det är meningen. Jag vet inte om det beror på min dator, eller om det beror på att man loggas ut från forumet ibland. Det är i alla fall inte min mening och jag lägger först märke till det då jag ska skriva ett inlägg. Kanske detta händer fler än mig?!

samma sak händer mig och jag var precis i samma tanker som dig. skulle så inte vara fallet uppmuntrar jag folk att bli medlemmar och skriva sina frågor och erfarenheter.
Solstorm
Ibland kollar jag bara upp om det står något i en speciell tråd. Då bryr jag mig inte om att logga in, jag kanske inte har tid att vara här så länge.
Christa
Skulle i vilket fall som helst vara roligt med lite mer aktivitet i "kökträdgården". Inte lätt att veta om det är gäster eller icke inloggade medlemmar som läser men det är väl troligen bådadera.

Det borde vara många icke aktiva som läser med tanke på hur många som är inne i forumet samtidigt.

Längst upp står nu att det är 561 besökare i Forumet just nu.

Längst ner står att 206 användare har varit aktiva i forumet de senaste 15 minuterna.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon