Katie
Drygt 800 djur är anmälda till utställningen. bravo.gif
Kommer alltså att finnas en del att titta på.

Vill ni ha mer info kan ni gå in på NVG Rasfjäderfäklubb.
Olle A
Dit ska jag försöka ta mig på söndagen! Kul att något sådant händer här i närheten.

Olle
Katie
Ta med plånboken, ni som åker dit. flirting.gif

Det kommer finnas en försäljningsavdelning med djur, lotteri och en hel del produkter till salu.
Skulle pengarna ta slut tar det ca 10 minuter att åka ner till Ljungskile för att hämta ut mer. naughty.gif
Katie
OBS!!!

Utställningen är nu till helgen. tummenupp.gif

Missa den inte.
Vi kanske möts där. flirting.gif
Meriona
Hinner nog inte med detta också, men jag hoppas att ni får jättekul! smile.gif
Olle A
Jag hoppas att jag hinner på söndag förmiddag, även om det blir en ganska intensiv helg. På lördag ska jag sälja växter i Spekeröd och på söndag eftermiddag är det STA-möte i Uddevalla.

Olle
Olle A
Hur var det på utställningen? Jag kom ju inte dit, för det var ju inte precis något cykelväder. sad.gif

Olle
Meriona
SnyggRoland

Detta skrev vår lokalblaska på nätet om evenemanget. I pappersutgåvan var det ett något större reportage.
Dvärgorpington och dvärglanthöna (eller vad hette den) finns tydligen att få tag på här i Trollhättan, det kanske är nåt du vill ha till nästa gång Myo? smile.gif
Katie
CITAT (Olle A @ 22-11-2010, 08:14) *
Hur var det på utställningen? Jag kom ju inte dit, för det var ju inte precis något cykelväder. sad.gif

Olle

Jag kom mig aldrig dit, tyvärr. Min kropp fick för sig att det var dags att vara överjävlig. angry.gif

Min mams var där som funktionär. Hon sa att det var mycket djur, mycket folk och väldigt trevligt.
Det var djur för utställning, försäljning och utlottning. Många djur bytte ägare.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon