Full version: Symaskin
Iza
Jag vill köpa en ny symaskin men jag vet inte vilken. Jag har Husqvarna nu. Vad har ni? Är ni nöjda eller inte.
Tipps tas emot tacksamt.
Carl

Jag har en fru! klarar mig bra. Lite långsam men OK!
Anki på Öland
Här har du lite åsikter!
skogstroll
jag har en gammal trotjänare från Husqvarna som jag fick i present av föräldrarna en gång. Den pajade en gång men en lokal symaskinsreparatör fixade steken bravo.gif så nu puttrar hon vidare. Den är säkert sen 70-talet så vi är nog ungefär lika gamla smile.gif Skulle jag köpa en ny, vilket jag inte gärna gör om jag slipper, så blir det nog samma märke tror jag.
Gossen Ruda
Jag har en gammal Singer trampmaskin, ärvd från min mamma. Förmodligen inköpt på 40-talet. Funkar skapligt, ingen elektronik som kan krångla. biggrin.gif Trådspänningen är inte så bra men det går att sy. Behövs det något mer avancerat så vänder jag mig med förtroende till min svägerska, nåt skall man ha släkten till.
hattstugan
Har Husqvarna sedan snart 30 år och den fungerar toppen och har så gjort hela tiden! Gjort ett par översyner hos reparatör men inte pga att den varit trasig utan bara ändå!
Om jag skulle behöva en ny blir det samma märke igen! Utan tvekan!!!!
silos
Husqvarna till och med två sådana,de är gamla men fungerar alldeles utmärkt!Den ena hittade jag inne på soprummet.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon