Full version: Fy!
Fjortispower
F*ttlilja! Så, säger jag denna gång!
Jag skulle fira min mormor en trevlig middag på en restaurang. Vi satt ner på ett bord. Bredvid oss satt en tjej med en kille. Killen gick, tjejen blev själv kvar. Helt plötsligt kom tjejen mot min mormor (lite fallandes) och log snällt och sa förlåt. Då märkte vi att att mormors lilla väska med plånbok i var stulen, och den låg precis dit den oförskämda tjuven kastade sig mot! Det var helt klart att tjejen hade stulit den, vi insåg det direkt båda två. Men vi hann inte i tid tyvärr. Då skulle det blir "fjortisaction". Och det ska man helst undvika.
Vad säger man till sådana människor? Själv svär jag bara och önskar att jag kunde se henne igen och spam.gif ranting.gif
anne-li i olofstorp
Men fy..... som sagt var! Men fjortisaktion kunde varit helt på sin plats om ni bara hunnit i tid!!!! Du hade fått mig med,,,,, 53årsaktion!!!! Sånt tål jag bara inte!!!! Krama din mormor från mig med!!!!! smiley_small_hug.gif trostar.gif
*Stintan*
Usch va trist.
silos
Så hemskt!!!! ranting.gif
Fjortispower
Ja det är så trist och hemskt ranting.gif
Fny
Men FY! mad.gif mad.gif mad.gif
RitRat
Så tråkigt!
Jag hoppas att ni pratade med restaurangpersonalen om det som hänt. De borde ju få en chans att stoppa dessa "kunder" nästa gång, eller hålla ett öga på dem.

Trist att vi måste hela tiden vara på vår vakt. Om man kunde försöka komma ihåg att lägga väskan på ett tryggt ställe på restauranger. Det är inte roligt att vara tvungen att misstänka människor hela tiden :-(
Myosotis
trostar.gif

CITAT (Fjortispower @ 05-11-2010, 19:19) *
"fjortisaction"

confused.gif Vad är det? *Känner mig gammal*
Fny
giggle.gif
Fjortispower
CITAT (RitRat @ 06-11-2010, 11:29) *
Så tråkigt!
Jag hoppas att ni pratade med restaurangpersonalen om det som hänt. De borde ju få en chans att stoppa dessa "kunder" nästa gång, eller hålla ett öga på dem.

Trist att vi måste hela tiden vara på vår vakt. Om man kunde försöka komma ihåg att lägga väskan på ett tryggt ställe på restauranger. Det är inte roligt att vara tvungen att misstänka människor hela tiden :-(

Vi pratade, vi bad om att få kika på övervakningskameran och så, men de var totalt nonchalans bland personalen, de brydde sig överhuvudtaget inte och ville få bort oss så vi inte skrämde kunderna thumbdown.gif thumbdown.gif thumbdown.gif

Fjortisation - typ ett eget ord, "Catfight" kanske man kan säga istället.
Alba
Privatpersoner får inte se filmen i en övervakningskamera men det får däremot polisen göra - anmäl till polisen - tveka inte.
Fjortispower
Jo, händelsen är iaf polisanmäld.
Myosotis
CITAT (Fjortispower @ 06-11-2010, 19:45) *
Fjortisation - typ ett eget ord, "Catfight" kanske man kan säga istället.

Jaha smile.gif

Vad dåligt bemötande av restaurangpersonalen thumbdown.gif Om de inte får visa filmen kunde de väl förklarat det.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon