Full version: Cornelis-filmen
Meriona
Jag vill verkligen se den filmen, jag älskar Cornelis musik! Nån som bor i närheten av mig som vi göra mig sällskap?
(Västsverige alltså) wink.gif

Annars går jag själv, för den ska bara ses! Hur pinsamt det än är att sitta själv i biosalongen.
hattstugan
Synd att jag bor på "fel" kust!!

Annars har mer än gärna följt med!
Meriona
Du får ta nattåget. kram1.gif
hattstugan
Det är ju ett alternativ förstås!!

Kommer troligen till Göteborg 2:a advents helgen! Men då är det för sent ju! wacko.gif
Meriona
CITAT (hattstugan @ 10-11-2010, 20:51) *
Det är ju ett alternativ förstås!!

Kommer troligen till Göteborg 2:a advents helgen! Men då är det för sent ju! wacko.gif

Nej då det finns säkert en biograf som kör den fortfarande i en sån stor stad! tummenupp.gif
hattstugan
Då kanske vi kan se den då?
Aqvakul
CITAT (Meriona @ 10-11-2010, 20:43) *
Jag vill verkligen se den filmen, jag älskar Cornelis musik! Nån som bor i närheten av mig som vi göra mig sällskap?
(Västsverige alltså) wink.gif

Annars går jag själv, för den ska bara ses! Hur pinsamt det än är att sitta själv i biosalongen.

det är väl inget pinsamt... kompiskram.gif men däremot så kan det ju vara kul att diskutera filmen med nån efteråt..
Meriona
CITAT (hattstugan @ 10-11-2010, 21:03) *
Då kanske vi kan se den då

Mycket gärna! smile.gif tummenupp.gif smiley_small_hug.gif
Om nån mer vill gå med så går det såklart bra väl? Om vi blir mer än 50 bör vi nog förbeställa . whist.gif

Va kul! yaay.gif
malcolm
Vad heter den? Går kanske att hyra via Telia:s digitalbox men det vore trevligare att se den tillsammans med någon (några) på bio fast jag bor ju i Sthlm förstås...
Aqvakul
CITAT (malcolm @ 10-11-2010, 21:54) *
Vad heter den?

"Cornelis"
malcolm
Finns inte att hyra via Telia bredbands-TV ännu (har kollat) men den kommer säkert fast det vore roligare att se den på bio tillsammans med trevligt sällskap, kanske med middag... Nå´n intresserad i stockholmsområdet...?
Meriona
Malcolm, filmen har bio-premiär imorgon, så det dröjer nog innan den går att hyra gissar jag.

green
Jag har alltid gillat Cornelis och har sett fram emot denna film länge. Ska höra med min arbetskamrat om vi ska gå o se den tillsammans biggrin.gif
Meriona
Det tycker jag att ni ska göra! Jag hoppas fortfarande på att jag och Hattstugan kan se den. smile.gif Och fler om de vill.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon